What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Atari ET begraafplaats.

Het is dus toch waar :P Vraag mij af hoeveel er echt daar begraven zijn.
 
vind het ook een wazig verhaal. Vreemd geschreven ook.
 
Inderdaad een stuk duidelijker...die stukjes op Yahoo zijn meestal niet al te best geschreven. De thread op Atari Age heeft zo ongeveer 1500 posts daterend vanaf 2005-2006.
 
Vet zeg, als het inderdaad zo is hebben ze dat wel goed verborgen kunnen houden, props voor Atari! Nu kijken of ze het nog doen!
 
zo mooi dat je ff besluit er een laag beton overheen te storten.
mooi verhaal :)
 
Zo te zien liggen er ook nog een hoop andere games tussen:
 
ruderudie":31usrmfu said:
Vet zeg, als het inderdaad zo is hebben ze dat wel goed verborgen kunnen houden, props voor Atari! Nu kijken of ze het nog doen!

Een medewerker van Atari (degene die alles heeft laten begraven en een laag beton heeft laten toevoegen) heeft simpelweg gezegd dat niemand hem ooit wat had gevraagd en dat hij niet wist dat mensen er eigenlijk naar opzoek waren...yeah right.

Cageman":31usrmfu said:
Het was net ook op het RTL nieuws.

Ook vanavond gezien...grappig dat zoiets het nieuws haalt als het luchtige nieuws van vandaag.
 
Back
Top