What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

'Ash vs Evil Dead', sickste serie ooit

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Yep en volgens een review die ik heb gelezen is het de meest bloederige aflevering ooit van welke tv serie dan ook.
 
cthulhu":2jqzz70j said:
Yep en volgens een review die ik heb gelezen is het de meest bloederige aflevering ooit van welke tv serie dan ook.
Ja, hahaha. En volgens niet alleen de meest bloederige. Een meesterwerk, niet normaal.
Geweldige acteurs, mooie special effects. Fokking creepy.
Genoeg humor, maar toch is er constant een serieuze dreiging. Dat lijkt mij heel erg moeilijk om zo goed samen te combineren.
Mijn rating nog steeds: elf sterren.
En ik heb die Evil Dead films nooit gezien. Sterker nog, ik heb volgens mij nog nooit iets van Bruce Campbell gezien. Ik ben wel op de hoogte van zijn legende. Vaak voorbij zien komen, die naam.
Nu snap ik in een keer de rage omtrent deze acteur.
Ik hoop wel dat ze dit niveau van de pilot vol kunnen houden.
Het heeft veel weg van de Qeuntin Tarantino/Rodriguez parodie style films zoals Machette 1 en 2, Planet Terror en From dusk till dawn.
Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat iemand de ziekheid van deze serie niet kan waarderen, tenzij je helemaal niet tegen bloed kan, dan wordt het een lastig verhaal...
 
De stukken er tussen zijn geweldig. Neem nou dat stukje met de lampen op zijn werk. :lol:

Ik hoop wel dat de komende delen wel op dit niveau doorgaan. In alle fronten.
 
Bruce Campbell is een legende. Met als absolute hoogtepunt 'Army of Darkness' !!
Ik kijk al zo lang uit naar deze serie. Maar ik wacht tot het hele seizoen klaar is.
Dan kan ik alles achter elkaar kijken ! :D

"This is my BOOMSTICK".
 
Mart":1v6ychhb said:
Bruce Campbell is een legende. Met als absolute hoogtepunt 'Army of Darkness' !!
Ik kijk al zo lang uit naar deze serie. Maar ik wacht tot het hele seizoen klaar is.
Dan kan ik alles achter elkaar kijken ! :D

"This is my BOOMSTICK".

Same here! Army of Darkness is m'n meest favoriete film allertijden...heb zelfs drie verschillende versies van die film.

"Shop smart, shop S-Mart! You got that!!!"
 
Ik scheet in me broek zo eng vond ik die film toen ik klein (12) was. De Evil Dead (2013) remake vond ik ook goed.

Army of Darkness :mrgreen:

 
Jinxz":39fjyx02 said:
Ga ik zeker ff checken. Army of darkness is een van de leukste films die ik ken.

Deze hadden we nog gekeken bij jou in Arnhem.
Kapot gelache!!! Die scene op het graf en "Give me some sugar baby" wahaha
 
Ik heb drie jaar geleden alle drie de Evil Deads films op een avond gekeken en ik vond ze echt sick. Ik ga vanavond eens uitvinden hoe ik deze serie kan kijken. (Op legale wijze want ik wil ze wel wat sponsoren)
 
Back
Top