What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Artwork

flay

Candy Cab Regular
Ik heb vorig weekend mijn cabinet eens voorzien van wat artwork:

Voor
vewlix1.jpg


Na
xux.jpg



Ik zie liever een arcadekast met marquee. Dat heeft meer een "arcadehal gevoel".
 
Leuk, leuk, met art zeker beter. Zelf ben ik alleen niet zo van die move-strips tussen de speakers, en een marquee die "te groot" is.

Maar 10 x beter met art!
 
DLX":18kzltsk said:
Leuk, leuk, met art zeker beter. Zelf ben ik alleen niet zo van die move-strips tussen de speakers, en een marquee die "te groot" is.

Maar 10 x beter met art!
Over die move-strips tussen de speakers kan ik wel volgen. Ik ging het eerst niet doen maar eens ik bezig was heb ik maar beslist om alles zo origineel mogelijk na te maken. Daarom ook de "te grote" marquee (ssf4 AE aanvulling).

ik heb er wel voor gezorgd dat alles te verwijderen is zonder iets van schade :)
 
Kerel, een Vewlix is altijd prachtig om te zien, met of zonder art.
Dat is algemeen bekent 8)
Maar het maakt je cab wel "af" vind ik.

Supervet ding. is dit die van ahoud? Dan heb ik hem irl gezien. Kwijlfactor is HOOG!!!!!
 
@flay; ik snap je volledig.... en ziet er zeker goed uit hoor!

En niet om je topic te kapen ofzo hoor... maar hier mijn Vewlix + Art...

dsc00644bd.jpg


Ga je trouwens nog die 7e knop gebruiken of laat je hem zo?
 
Oké nou is het genoeg, wie wil er van zijn vewlix af?? 😉
Ziet er wel echt gaaf uit, ik vroeg me af wat jullie beide voornamelijk in de cab draaien
(Volgens mij gebruik jij hem dlx vooral met een Xbox 360 of ps3)

Flay gebruik jij originele arcade hardware? Taito type x2?
 
Da Dude":fjlzk9w3 said:
Supervet ding. is dit die van ahoud? Dan heb ik hem irl gezien. Kwijlfactor is HOOG!!!!!

Het is inderdaad die van Ahoud. Ik kan je verzekeren, hij krijgt de beste zorgen :D

DLX":fjlzk9w3 said:
En niet om je topic te kapen ofzo hoor... maar hier mijn Vewlix + Art...

Niet erg. Zo krijg ik misschien nieuwe ideeën als ik nog eens wil veranderen.
Je Vewlix ziet er ook prachtig uit. Zoals ik al eerder zei ging ik ook eerst enkel een marquee en movestrip gebruiken omdat ik het ook liever "clean" hou maar soms moet je eens kunnen afstappen van je gedacht :D



DLX":fjlzk9w3 said:
Ga je trouwens nog die 7e knop gebruiken of laat je hem zo

Voorlopig zal ik het zo laten. Ik ben nog geen spel tegengekomen dat ik een 7de button nodig had. Enkel voor Mk 9 zou het handig zijn maar het gaat ook perfect met 6 buttons.

Marcosan30":fjlzk9w3 said:
Flay gebruik jij originele arcade hardware? Taito type x2?

Ik gebruik Ps3 en Mame. Wat ik in de toekomst nog zou willen is een Taito type x2 multigame.
 
Dankzij Chris staat mijn Vewlix eindelijk zoals ik hem wou!

Hier nog met de foute levering van Akihabarashop:


Finally met een Vewlix F 2p panel:


 
He Flay, ja je zei het inderdaad die foutieve levering... lekker gaar he :(

Maar top man die Vewlix nu!
 
Ik heb de SF4 art er ook op gezet. Blijft gewoon vet, lekker Japans druk.

IMG_3875.JPG




En ja, dat is nog de oude foto's met de vingers er op.
 
damn, wat zien die cabs er toch goed uit, helaas heb ik niet zoveel met de games die je erop kan spelen...
 
Bizarre sh*t blijft t die VL' en!!

Hierbij ook nog even een update van mijn kant:

Met gruwelijke dank aan Jinxz!
van 1P naar 2P incl easy switch tussen console en JVS
20140405_171248_zps1ccf6f55.jpg


en buttoncolors zo gedaan dat in donker ik nog een beetje dat Neo gevoel heb :P :P
20140405_182255_zpsb0761076.jpg

(mis nog een black/grey sanwa button, had even een rekenfoutje gemaakt)
 
Back
Top