RoOd
Shmup Veteran
Laten we ook een hoekje beginnen voor mensen die hun skills kwijt willen.
heb je fotos van je doodles die je in de trein maakt iedere ochtend?
of scriebel je op servetjes en wil je het aan iedereen laten zien?
Nou dan is hier de plek
Ik ben begonnen met een nieuwe banner voor de winterperiode.
alleen nog wat lampjes erin voor de kerst hij is wel klaar.
http://www.cybercomm.nl/~rood/nozomi/
Laat die ideeen maar horen en gooi zelf ook iets neer of geniet van het werk van een ander.
heb je fotos van je doodles die je in de trein maakt iedere ochtend?
of scriebel je op servetjes en wil je het aan iedereen laten zien?
Nou dan is hier de plek
Ik ben begonnen met een nieuwe banner voor de winterperiode.
alleen nog wat lampjes erin voor de kerst hij is wel klaar.
http://www.cybercomm.nl/~rood/nozomi/
Laat die ideeen maar horen en gooi zelf ook iets neer of geniet van het werk van een ander.
