raycade
Arcade Local
Het is op mijn Candycab's een mooie oplossing die werkt als een zonnetje.
En ik ben niet de enige die dat beaamt, maar heb meerdere arcade liefhebbers gesproken uit de UK die dat beamen.
Ik heb letterlijk maanden gestopt in het werkend proberen te krijgen van PI2JAMMA en RGB-PI en je loopt alleen maar te kloten met al die linux distro's en config files met DPI en HDMI timings. Die linux distro's zijn echt een zooitje in mijn ogen.
De ene heeft een brom in het geluid, de ander geeft een verkeerde RGB sync of krijg je image distortion, of de kleuren zijn niet goed en weer een andere daarvan doen buttons het niet en ga zo maar door. Ik heb alles wel meegemaakt met die oplossingen. Ik heb zo'n 6 linux distro's geprobeerd op PI2Jamma.
Tot ik de ARpiCADE kocht... BOEM werken out-of-the-box (zoals het hoort).
Ook deze heeft een Linux distro, maar ik hoef daar niet echt in.
Aansluiten en werken, ik hoefde niet eens de VHOLD aan te raken. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt met de PI oplossingen.
Ik zit zelfs in dubio om nog zo'n ARpICADE te gaan halen (dan heb ik verticaal en horizontaal zonder te hoeven wisselen).
En ik ben niet de enige die dat beaamt, maar heb meerdere arcade liefhebbers gesproken uit de UK die dat beamen.
Ik heb letterlijk maanden gestopt in het werkend proberen te krijgen van PI2JAMMA en RGB-PI en je loopt alleen maar te kloten met al die linux distro's en config files met DPI en HDMI timings. Die linux distro's zijn echt een zooitje in mijn ogen.
De ene heeft een brom in het geluid, de ander geeft een verkeerde RGB sync of krijg je image distortion, of de kleuren zijn niet goed en weer een andere daarvan doen buttons het niet en ga zo maar door. Ik heb alles wel meegemaakt met die oplossingen. Ik heb zo'n 6 linux distro's geprobeerd op PI2Jamma.
Tot ik de ARpiCADE kocht... BOEM werken out-of-the-box (zoals het hoort).
Ook deze heeft een Linux distro, maar ik hoef daar niet echt in.
Aansluiten en werken, ik hoefde niet eens de VHOLD aan te raken. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt met de PI oplossingen.
Ik zit zelfs in dubio om nog zo'n ARpICADE te gaan halen (dan heb ik verticaal en horizontaal zonder te hoeven wisselen).