RoOd
Shmup Veteran
De pi4 is wel mooi apparaatje, alleen wat issues met warmte dus heb er een fannetje op gezet. Draait er nu 1 op mn bureau alleen seti dus die heeft het zeker nodig 
Heb er nog een paar op kantoor waar we wat dingen mee gaan testen oa voor games.
Las van de week dat ze win10 erop hebben laten draaien. Ook mooi project.
Eerst maar eens alle retro installaties afwachten die het gaan ondersteunen en lekker gaan spelen want daar is het idd zoals je zegt om te doen
Heb er nog een paar op kantoor waar we wat dingen mee gaan testen oa voor games.
Las van de week dat ze win10 erop hebben laten draaien. Ook mooi project.
Eerst maar eens alle retro installaties afwachten die het gaan ondersteunen en lekker gaan spelen want daar is het idd zoals je zegt om te doen