Beatmaster-P
1CC Aspirant
Hier nog wat pics van de afgelopen ArcadeOtaku meet in Manchester 13/14 Okt:
http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic.php?f=6&t=21365&start=180
ook best veel dolfijnen hadden ze daar
http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic.php?f=6&t=21365&start=180
ook best veel dolfijnen hadden ze daar