Psykick
Loop Survivor
Jeez, ben net pas wakker man, heb echt een vermoeiende week achter de rug, maar was het meer dan waard.
Was fantastisch om iedereen weer eens in levende lijve te zien en de nieuwe (ondertussen oude) members een gezichtje te geven.
Alles liep gelukkig gesmeerd en we hadden geen moment de tijd om ons te vervelen, het was echt zeer gezellig. Wat dat betreft mogen we trots zijn op onze kleine maar fijne community met echt topgasten, waar er toch druppelsgewijs steeds meer bijkomen.
We zullen asap nog wel de schade opnemen en kijken wat in opslag gaat en waar daadwerkelijk nog een prijskaartje op komt. Misschien dat er al een aantal de ruimte thuis toch nog even nameten om die reuze Hantarex toch op te komen halen, wat een bruut ding blijft dat!
Nogmaals iedereen bedankt voor de opkomst en gezelligheid en natuurlijk mijn partner in crime Pascal!
Cheers,
Hasan
Was fantastisch om iedereen weer eens in levende lijve te zien en de nieuwe (ondertussen oude) members een gezichtje te geven.
Alles liep gelukkig gesmeerd en we hadden geen moment de tijd om ons te vervelen, het was echt zeer gezellig. Wat dat betreft mogen we trots zijn op onze kleine maar fijne community met echt topgasten, waar er toch druppelsgewijs steeds meer bijkomen.
We zullen asap nog wel de schade opnemen en kijken wat in opslag gaat en waar daadwerkelijk nog een prijskaartje op komt. Misschien dat er al een aantal de ruimte thuis toch nog even nameten om die reuze Hantarex toch op te komen halen, wat een bruut ding blijft dat!
Nogmaals iedereen bedankt voor de opkomst en gezelligheid en natuurlijk mijn partner in crime Pascal!
Cheers,
Hasan


