ruderudie":owpdc0fi said:Ik woon al 10 jaar in Rotterdam en ken het niet. Gezien de ligging kan ik je wel verzekeren dat het niet veel zal zijn, bij mij op zolder is het waarschijnlijk beter
Het is zeker zoals hierboven gezegd niet de meest ideale buurt om te komen, laat staan wonen. Ik ben zelf in die buurt nooit beroofd, maar hoef het niet uit te lokken.Jinxz":3nqwtstt said:1. Als daar een arcade zit wordt ie dagelijks beroofd. (ik kan het weten want ik heb 3 jaar in de buurt gewerkt)
2. Als je daar rond loopt word je zelf binnen 10 minuten 3 maal beroofd en heb je toch geen geld meer om daar te gamen.
waiwainl":2v8m92pj said:Zo te horen moet je er niet alleen heen gaan Flay![]()
flay":jlyv4lqt said:Ik heb dat ook al horen zeggen van het NGC![]()
Cageman":jlyv4lqt said:Het lijkt me niet de moeite..
stevuns":3hyxlwcd said:Zal het eens checken... 10 min bij mij vandaan. Heb daar vroeger als postbode gewerkt. Het is een levendige buurt,maar je wordt niet gelijk beroofd :lol:
Jinxz":12ccg547 said:stevuns":12ccg547 said:Zal het eens checken... 10 min bij mij vandaan. Heb daar vroeger als postbode gewerkt. Het is een levendige buurt,maar je wordt niet gelijk beroofd :lol:
Haha misschien niet metteen, geef het 10 minuten
Ik heb na 3 jaar werken op de schiedamseweg zo'n slechte bijsmaak van die buurt dat ik daar nooit van m'n leven meer wil komen. Ik heb een schietpartij gezien, bejaarden zien worden beroofd en veel gesproken met ondernemers die m'n ervaringen deelden. Het personeel van het lokale postkantoor zag het als een straf om op dat filiaal te moeten werken. Echt afschuwelijk daaro.
We zaten er van 2000 tot 2003 dus is alweer een tijdje terug. We zaten in het laatste blok voor de brug links, achter ons zat het bejaardetehuis.stevuns":t4czsttp said:Ik kom heel vaak in deze buurt. Heb ook vrienden en bekenden die op de Schiedamseweg wonen. Ik heb daar ook 4 jaar post bezorgd. De laatste jaren is er gelukkig ook heel wat verbeterd door het schoonruimen van de Keileweg. Ik weet natuurlijk niet hoe het is om in die buurt een ondermening te beginnen...