What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcadehal Rotterdam

flay

Candy Cab Regular
Op internet vind ik een paar vage berichten over een recente arcadehal in Rotterdam in de mathenesserweg 209a.
Iemand al eens geweest? Zoja de moeite om te bezoeken?
 
Ik woon al 10 jaar in Rotterdam en ken het niet. Gezien de ligging kan ik je wel verzekeren dat het niet veel zal zijn, bij mij op zolder is het waarschijnlijk beter
 
ruderudie":owpdc0fi said:
Ik woon al 10 jaar in Rotterdam en ken het niet. Gezien de ligging kan ik je wel verzekeren dat het niet veel zal zijn, bij mij op zolder is het waarschijnlijk beter

Van jouw zolder vind ik inderdaad meer info op internet :-)
 
1. Als daar een arcade zit wordt ie dagelijks beroofd. (ik kan het weten want ik heb 3 jaar in de buurt gewerkt)
2. Als je daar rond loopt word je zelf binnen 10 minuten 3 maal beroofd en heb je toch geen geld meer om daar te gamen.
 
Ik heb daar in de buurt gewoond mij oma en opa woonden om de hoek. Harde omgeving idd. Zou ook een soort koffieshop kunnen zijn
 
Moet je even voor de lol op Google Streetview kijken...ik acht de kans op een arcadehal relatief nihil.
 
Jinxz":3nqwtstt said:
1. Als daar een arcade zit wordt ie dagelijks beroofd. (ik kan het weten want ik heb 3 jaar in de buurt gewerkt)
2. Als je daar rond loopt word je zelf binnen 10 minuten 3 maal beroofd en heb je toch geen geld meer om daar te gamen.
Het is zeker zoals hierboven gezegd niet de meest ideale buurt om te komen, laat staan wonen. Ik ben zelf in die buurt nooit beroofd, maar hoef het niet uit te lokken.
 
ik zal eens langsrijden, ben volgende week weer in de buurt op bezoek bij mn nicht. Wie weet is het veilig genoeg uit te stappen :p
 
Op verschillende forums kwam ik dezelfde post tegen gepost door arcaderotterdam (mei 2014)
" wij hebben een arcadehal geopend op mathenesserweg 209a in rotterdam
met een airhockytafel flipperkasten en een paar retrokasten.
als er veel animo is komen er meer kasten bij."
 
Zal het eens checken... 10 min bij mij vandaan. Heb daar vroeger als postbode gewerkt. Het is een levendige buurt,maar je wordt niet gelijk beroofd :lol:
 
stevuns":3hyxlwcd said:
Zal het eens checken... 10 min bij mij vandaan. Heb daar vroeger als postbode gewerkt. Het is een levendige buurt,maar je wordt niet gelijk beroofd :lol:

Haha misschien niet metteen, geef het 10 minuten;)
Ik heb na 3 jaar werken op de schiedamseweg zo'n slechte bijsmaak van die buurt dat ik daar nooit van m'n leven meer wil komen. Ik heb een schietpartij gezien, bejaarden zien worden beroofd en veel gesproken met ondernemers die m'n ervaringen deelden. Het personeel van het lokale postkantoor zag het als een straf om op dat filiaal te moeten werken. Echt afschuwelijk daaro.
 
Jinxz":12ccg547 said:
stevuns":12ccg547 said:
Zal het eens checken... 10 min bij mij vandaan. Heb daar vroeger als postbode gewerkt. Het is een levendige buurt,maar je wordt niet gelijk beroofd :lol:

Haha misschien niet metteen, geef het 10 minuten;)
Ik heb na 3 jaar werken op de schiedamseweg zo'n slechte bijsmaak van die buurt dat ik daar nooit van m'n leven meer wil komen. Ik heb een schietpartij gezien, bejaarden zien worden beroofd en veel gesproken met ondernemers die m'n ervaringen deelden. Het personeel van het lokale postkantoor zag het als een straf om op dat filiaal te moeten werken. Echt afschuwelijk daaro.

Ik kom heel vaak in deze buurt. Heb ook vrienden en bekenden die op de Schiedamseweg wonen. Ik heb daar ook 4 jaar post bezorgd. De laatste jaren is er gelukkig ook heel wat verbeterd door het schoonruimen van de Keileweg. Ik weet natuurlijk niet hoe het is om in die buurt een ondermening te beginnen...
 
stevuns":t4czsttp said:
Ik kom heel vaak in deze buurt. Heb ook vrienden en bekenden die op de Schiedamseweg wonen. Ik heb daar ook 4 jaar post bezorgd. De laatste jaren is er gelukkig ook heel wat verbeterd door het schoonruimen van de Keileweg. Ik weet natuurlijk niet hoe het is om in die buurt een ondermening te beginnen...
We zaten er van 2000 tot 2003 dus is alweer een tijdje terug. We zaten in het laatste blok voor de brug links, achter ons zat het bejaardetehuis.
 
Back
Top