Psykick
Loop Survivor
- Joined
- Sep 29, 2005
- Messages
- 3,584
- Reaction score
- 0
Hele mooie zwarte behuizing om de bruutste panels mee te maken.
Arjan heeft al first dibs, maar als hij om wat voor reden dan ook er vanaf ziet, mag je toeslaan!
1 behuizing per member, laten we vooral elkaar gunnen.
Prijs is trouwens €20,- per stuk
Bij koop krijg je ook link naar voorbeeldsticks!

Arjan heeft al first dibs, maar als hij om wat voor reden dan ook er vanaf ziet, mag je toeslaan!
1 behuizing per member, laten we vooral elkaar gunnen.
Prijs is trouwens €20,- per stuk
Bij koop krijg je ook link naar voorbeeldsticks!
