What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcade parts @ playworks event

Jinxz

Pattern Reader
Ik neem alle goodies mee voor het event. Dus buttons, sticks you name it.
Deze week komt er (als UPS op tijd is) een extra lading stuff binnen waaronder ook Sanwa JLF's. Dus vrijwel alle parts van Shadaloo.eu liggen er uitgestalt.
Als je iets nodig hebt laat het me ff weten dan hou ik het alvast apart.

Misschien een stomme vraag maar neem je ook leuke hoeveelheid 24mm buttons mee of is het handig vooraf even een bestelling aan je door te geven?

Ik heb nog een aantal 24's liggen (in vrijwel alle kleuren) die ik mee zal nemen. Als de zending op tijd binnen is heb ik ruim voldoende.

Hey Chris,

Kun je voor mij 2 Neutrik NAUSB-W-B apart houden? Alvast dank.

Betalen met cash of is overmaken ook mogelijk ?

Machello":3vumtx2b said:
Hey Chris,

Kun je voor mij 2 Neutrik NAUSB-W-B apart houden? Alvast dank.

Betalen met cash of is overmaken ook mogelijk ?

Neem ik mee voor je. Cash bij voorkeur.

flay":3vumtx2b said:
Chris,

Zou je nog een PS360+ hebben?

Ik moet ff kijken of ik er nog eentje heb. Waarschijnlijk wel aangezien ik er meestal een paar achter hou.

Lol vanmorgen een scan gedaan van de tracking code en het pakket is ondertussen geweest in:
Japan -> China -> Thailand en nu in India. Over het algemeen gaat ie dan nog eens naar Duitsland en dan pas naar Nederland :D :D

Vandaga is dan eindelijk de zending binnen gekomen. Alles is dus ruim aanwezig inclusief eindelijk weer een aantal JLF sticks.

Back