A
Anonymous
Guest
Hier even een update van Viletim's adapter in combinatie met een CGA to VGA adaptor. (output 640/480 RGBs)
Bij deze, Erik bedankt
, was allemaal idd erg makkelijk en had alleen wat problemen met het beeld voor de Sega (jumpers moesten weg en vergat 'auto' in te drukken op de CGA/VGA), maar beeld ziet er nu al strak uit, gewoon perfect!
Straks even een VGA kabel kopen en dan de slg-3000 ertussen knallen voor de scan-lines

Bij deze, Erik bedankt
Straks even een VGA kabel kopen en dan de slg-3000 ertussen knallen voor de scan-lines