Ben ik mee eens.
Ik zag het net pas, en ik vind zoiets echt jammer.
Tekst is gevoelloos. Wat ik (met mijn gevoel voor humor) typ. kan voor een ander die het verkeerd leest, of slecht geslapen heeft, zien als een regelrechte aanval op zijn persoon....
Het valt me vaker op dat er af en toe dingen verkeerd ge-interpreteerd worden en dat de sfeer verpest, of hele discussies op gang brengen die helemaal niet zo bedoeld waren.
Met de 1 klikt het veel beter dan met een ander. Maar daardoor kunnen we wel elkaar met respect blijven behandelen.
Kijk naar Deurne. Wat een feestdag. En dat door een forum waar mensen bij elkaar komen, die elkaar anders nooit ontmoet hadden. Kijk naar de mei meeting in Den Haag. ook geweldig. 3 leden zijn flink omgereden voor me, omdat mijn vrouw de auto nodig had. En ik dan niet met de trein hoefde.
Dus als iemand iets doet wat een ander niet begrijpt. vraag het, geintje maken moet kunnen, maar hou je strot als je een klote opmerking wil geven.
Kom op! We waren er toch over uit, dat voor de drama je naar Neo-Geo.com gaat, en hier voor de gezelligheid komt?