What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcade locaties

Afgelopen vakantie in de franse alpen kwam ik een kleine arcadehalletje tegen op de Les 2 alpes. Ongeveer 15 kasten. Ik weet alleen de naam niet meer. :( Het zat naast het zwembad en had een grote kartonnen verkleurde Sonic voor de deur staan.

Jan van de arcade bij Praag heeft een website met allerlei locaties ook. Weet m niet uit mijn hoofd maar deze is wel te vinden op DLF

groo1306":z1fob176 said:
Afgelopen vakantie in de franse alpen kwam ik een kleine arcadehalletje tegen op de Les 2 alpes. Ongeveer 15 kasten. Ik weet alleen de naam niet meer. :( Het zat naast het zwembad en had een grote kartonnen verkleurde Sonic voor de deur staan.

Dat is balen want het klinkt wel interessant namelijk.

Anunaki":z1fob176 said:
Jan van de arcade bij Praag heeft een website met allerlei locaties ook. Weet m niet uit mijn hoofd maar deze is wel te vinden op DLF

Ja got it! Goede suggestie! :D

Haha, super, goed gevonden. Hij staat erbij. Ik kon helaas niets van een website vinden dus ik heb de Foursquare pagina maar toegevoegd.

Inmiddels is de kaart over de 200 locaties heen. Als jullie nog meer locaties hebben dan verneem ik dat graag :D

Als er nog mensen zijn die nog een paar leuke lokaties weten dan verneem ik dat graag. Mocht je de website een boost willen geven dan mag je altijd een like geven op facebook -> http://www.facebook.com/arcadeuniverse/

Inmiddels staat er 257 lokaties op de kaart maar er kunnen er nog veel meer bij dus laat het gerust weten :D

Sphere":1ii6x8le said:
Inmiddels staat er 257 lokaties op de kaart maar er kunnen er nog veel meer bij dus laat het gerust weten :D

Ik mis nog Retro Planet :icon-lol:

Sphere, bedankt voor dit project. Er zijn in het verleden pogingen gedaan door anderen, maar jij gaat er echt voor. Top. Vet relaxt als je ergens bent voor werk of vakantie en je gewoon kan checken wat er in de buurt is!

PascalP":11teosym said:
En nog een mooie toevoeging aan je lijst:
Het MBK shopping center in Bangkok - Thailand, op de bovenste verdieping bevind zich 'Hero City'

Zie hier een impressie;
viewtopic.php?f=11&t=6152" onclick="window.open(this.href);return false;

Vandaag weer in het MBK center geweest en blijkt dat op dezelfde verdieping achterdoor in de hoek nog een arcade is; EX10

Stuk kleiner dan Hero City, veel dansgames en muziekgames en slechts 2 Namco Noirs met Tekken Tag Unlimited

B7712C55-443F-4747-8E34-D01FEFBF38D5_zpsxmymho2y.jpg

Dank je wel d, het probleem is gewoon dat ik het zelf ook te leuk vind :dance:

Binnenkort mag ik weer naar Parijs voor de zaak dus dan ga ik weer even langs bij Arcade Street en ik wil ditmaal ook op onderzoek uit naar Le tete dans les nuages en/of Extra Life Cafe. En dat is nu juist het leuke aan de map inderdaad. Als je op vakantie bent of op zakenreis dan kun je toch nog net even een uurtje knallen meepakken.

Dus laat de suggesties maar komen jongens! :D

Afgelopen week ben ik in London geweest. Daar ben ik naar de Namco funland geweest. Op zich leuk. Maar wat mij hier ook weer opviel is dat ze steeds meer Android games (zoals flappy bird, Candy crush, Temple run, Crossy road) in een arcade kast doen. Errug jammer. Maar goed, en waren ook 2 erg vette games aanwezig. Namelijk Dome screen dogfight en Star Wars Battle Pod. Errug gaaf.

Star wars:

Dome screen dogfight:

Back