Hier even een wat foto's van de 2 arcade kasten die ik van leden hier gekocht heb en het zelfbouw projectje van Mrdummy en mij.
Deze kasten werden van 1-3 Mei geplaatst op de animecon (www.animecon.nl) en vielen zeer in trek bij de bezoekers
vooral klassiekers als Turtles 2 en Golden Axe vielen in smaak. De Baby OK heeft zowat heel het weekend Shumps afgespeeld 
Mrdummy en ons mame projectje

De OK Baby Cabinet

En alle 3 de kasten naast elkaar

Deze foto's zijn genomen tijdens de opbouw, de rest van de conventie waren de kasten niet te zien door de zwerm mensen eromheen

Er waren in ieder geval genoeg mensen met intresse in de kasten (vooral de mame for dummy's) en heb een paar keer de naam van dit forum laten vallen
Wie weet mischien woord het nog wat met de arcade kasten in Nederland
Deze kasten werden van 1-3 Mei geplaatst op de animecon (www.animecon.nl) en vielen zeer in trek bij de bezoekers
Mrdummy en ons mame projectje

De OK Baby Cabinet

En alle 3 de kasten naast elkaar

Deze foto's zijn genomen tijdens de opbouw, de rest van de conventie waren de kasten niet te zien door de zwerm mensen eromheen

Er waren in ieder geval genoeg mensen met intresse in de kasten (vooral de mame for dummy's) en heb een paar keer de naam van dit forum laten vallen
Wie weet mischien woord het nog wat met de arcade kasten in Nederland
