Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Wat verwachten jullie nog van de arcade in de komende jaren?
Ik heb een video op de frontpage gezet van een zeer coole mech game, go check it out. Ik denk dat steeds meer van dit soort dure machines worden neergezet. Games die niet op een console kunnen worden ervaren zoals in de hal, ik denk dat daarom de arcade in ieder geval in Japan zal blijven overleven.
Pas als online play echt vanzelfsprekend is voor fighting games en alle shmups en racegames fatsoenlijk zouden worden overgeport zie ik de arcade pas echt in de problemen komen. Het is hier echt niet zo dood als velen onwetenden beweren, het is zelfs drukker in de hallen dan ik ooit heb meegemaakt sinds 2001 dat ik hier voor het eerst kwam.
Ik heb een video op de frontpage gezet van een zeer coole mech game, go check it out. Ik denk dat steeds meer van dit soort dure machines worden neergezet. Games die niet op een console kunnen worden ervaren zoals in de hal, ik denk dat daarom de arcade in ieder geval in Japan zal blijven overleven.
Pas als online play echt vanzelfsprekend is voor fighting games en alle shmups en racegames fatsoenlijk zouden worden overgeport zie ik de arcade pas echt in de problemen komen. Het is hier echt niet zo dood als velen onwetenden beweren, het is zelfs drukker in de hallen dan ik ooit heb meegemaakt sinds 2001 dat ik hier voor het eerst kwam.