What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcade Game collectie van:

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
CPS2:

- Alien vs Predator
- Super Street Fighter 2
- Super Street Fighter 2 X
- Street Fighter Zero 2 Alpha
- Xmen vs Street Fighter

MVS:

- Art of Fighting
- Art of Fighting 2
- Art of Fighting 3
- Breakers Revenge
- Burning Fight
- Double Dragon
- Fatal Fury 2
- Fatal Fury Special
- Fatal Fury 3
- King of Fighters 98
- King of Fighters 99
- King of Fighters 2000
- King of Fighters 2003 (kit)
- Last Blade 2
- Mark of the Wolves
- Metal Slug
- Metal Slug X
- Ninja Commando
- Overtop
- Pulstar
- Real Bout Fatal Fury Special
- Real Bout Fatal Fury 2
- Samurai Shodown
- Samurai Shodown 2
- Samurai Shodown 3
- Samurai Shodown 4
- Sengoku 2
- Shock Troopers
- SNK vs Capcom Chaos (kit)
- Street Hoop
- Strikers 1945 plus
- Super Sidekicks
- Super Sidekicks 3
- Windjammers/Flying Power Disk
- World Heroes
- World Heroes Perfect


Pcb's

- Sunset Riders (Konami)
- 10XX in 1 PCB

Wanted in time o.a:

- Cadillacs & Dinosaurs (CPS1.5)
- The Punisher (CPS1.5)
- Final Fight (CPS1)
- Killer Instinct (Nintendo/Rare)
- Street Fighter 3.3 (CPS3, alleen als er een oplossing voor de suicide is)

En als ik echt van mijn geld af wil:

- Ikaruga (Naomi)
- Death Smiles (Cave)
- Ketsui (Cave)
 
Mooie lijst Rudie. We hebben een paar NeoGeo adepten liefhebbers onder ons. Zelf ben ik wat minder van NeoGeo, ik denk vooral omdat ik niet zo'n fighter fan ben. Er zijn gelukkig wel een paar mooie SHMUP's, daarom heb ik eigenlijk een 100 in 1 MVS cartridge gekocht. Bevalt goed.
 
Valt me idd op dat er weinig mensen zijn die een behoorlijk aantal MVS titels hebben. Makkelijke en goedkope manier op toppers in je collectie te krijgen.
 
En die MVS waren er ook in die 60 in een enzo.. dus dat vind ik weer erg interessant... Mijn MVS staat bij PsyKick in de bestelling.. dus da komp goe...
 
Dangun Feveron gescoord. Yes, stond hoog op mijn wensenlijstje.
 
Hier mijn lijstje:

CPS2

Alien vs Predator (blue)
D&D SoM
Zero 2
Vampire Savior
Giga Wing
Capcom Sports Club

MVS

Andros Dunos
Magical Drop 3

PCB

Undercover Cops

Hyper Neo Geo 64 (daar waar ik de cab uiteindelijk voor gekocht heb!)

Buriki One
Fatal Fury
Samurai Spirits 64
Samurai Spirits 64-2

Mijn MVS lijstje zal weer worden zoals een paar jaar geleden. Voordat ik alles verkocht om een dikke AES collectie op de bouwen (dik 40 stuks met dure titels als MSX, Pulstar, Garou, etc) en Ken hier kwam shoppen in de stapel MVS games. Nu ben ik dus druk met het omgekeerde bezig sinds ik mijn Egret II heb. Weg met die AES collectie.

Dus als er nog mensen op dit forum zijn die MVS games kwijt willen (origineel svp) stuur me maar een PM svp.

Garou, SvC Chaos en de Samurai Spirits games staan hoog op mijn MVS wanted list. Maar ook Last Blade en Fatal Fury series heb ik hoog staan.

Heb toen ook mijn ST-V boardje aan Ken weg gedaan, ook die moet ik dus weer op de kop zien te tikken. Alleen al voor Souky ;)

Ow en drifter, ik heb tranen met tuiten gelachen om je opmerking! Ik zeg funny member of the month is Drifter!
 
Heb eigenlijk hetzelfde probleem Baki, tijdje terug ook al mijn arcade stuff verkocht en best wel spijt van.
Moest toen een japanse 360 hebben en alle shmups.Kom er toch achter dat ik grotendeels meer achter m'n cab zit en weinig achter m'n 360 dus verkocht.
Nu alleen even DS en Mushihimesama scoren want dat verzacht de pijn 😉
Yahoo nooit mee bezig gehouden maar als je ziet wat daar allemaal te koop is aan goede arcade stuff, dan weet ik nu wel waar ik me op ga richten.
Meeste shmups hou ik want kan er moeilijk afstand van doen en alleen Ibara/Espgaluda heb ik verkocht.Ja wat moet ik met deze games als ik het op de cab kan spelen :)
Ook wel wat doorgeslagen mede door de meeting, heb daar het 1 en ander mogen spelen en er gaat niks boven een orginele cave pcb.
Heb het voorgerecht gehad op de PS2 en ga nu toch voor het echte werk.
 
almighty":19v2y6y8 said:
......Ja wat moet ik met deze games als ik het op de cab kan spelen :)
Ook wel wat doorgeslagen mede door de meeting, heb daar het 1 en ander mogen spelen en er gaat niks boven een orginele cave pcb.
Heb het voorgerecht gehad op de PS2 en ga nu toch voor het echte werk.

:D Marc, mooi man dat je er toch weer achter gekomen bent dat het arcade gamen het echte werk is. Schrok een tijdje gelden toen je zei dat je het wel even had gehad met je NAC. Maar je bent er weer.

Op naar een mooie arcade collectie, niet? :lol:
 
pooyan":3vsfc1qu said:
almighty":3vsfc1qu said:
......Ja wat moet ik met deze games als ik het op de cab kan spelen :)
Ook wel wat doorgeslagen mede door de meeting, heb daar het 1 en ander mogen spelen en er gaat niks boven een orginele cave pcb.
Heb het voorgerecht gehad op de PS2 en ga nu toch voor het echte werk.

:D Marc, mooi man dat je er toch weer achter gekomen bent dat het arcade gamen het echte werk is. Schrok een tijdje gelden toen je zei dat je het wel even had gehad met je NAC. Maar je bent er weer.

Op naar een mooie arcade collectie, niet? :lol:

:lol:
Ja de meeting heeft mijn ogen weer geopend Erik, moest er wel iets voor opofferen (wat ps2 games en m'n japanse 360) maar wat moet je met dubble games als de de orginele boards hebt.Misschien ooit later weer terug kopen maar dat ligt ver weg 😉
Cave is gewoon duur maar is het zeker waard en heb hier helaas geen geldboompje in m'n tuin groeien.Ik hoop dat de volgende meeting me niet weer op rare ideen gaat brengen :P
Ook zullen er idd andere goede shmups tot aanschaf overgaan, want er is naast cave zoveel meer!

Cheers!
 
Jeez wat zonde man, komen nog zoveel vette titels straks voor de 360, Blazblue, KOF 12 en nog wat vette shooters. Alleen voor Deathsmiles al is ie het waard.
Goeie koop voor Onno trouwens, heb je toch de HDMI die je wilde ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Deathsmiles bijvoorbeeld op een Trisync de HD versie er veel vetter uit vind zien dan het origineel en dan heb je nog meer versies op de schijf, maar ja als mensen geld te verbranden hebben dan zou ik zeggen, doe wat je niet laten kunt ;)

Ik wil op een gegeven moment ook wat van Cave hebben, maar cker niet omdat het "Cave" is, maar omdat ik het een vette game vind en als ie gewoon betaalbaar is, zeg nou eerlijk je krijgt een print van 10cm bij 10cm in je handen gedrukt en daar betaal je een godsvermogen voor. Als het dan nou ook een spel is die boordevol levels e.d. zit zeg ik á la, maar dat is het ook weer niet. Ik vind het ook cker wel vet hoor de games van Cave, maar laten we wel ff met beide benen op de grond blijven!

Niet negatief bedoeld hoor Marc, ik probeer alleen de logica achter die hele Cave gekte te begrijpen, iedereen heeft zo zijn freaky shit, ik heb dat bijvoorbeeld met beeldschermen en perfectionisme op hardware vlak, maar wil graag weten wat mensen beweegt om bepaalde dingen te doen, is het alleen ff een gekte of .....?
 
Psykick":2grn8i4u said:
Jeez wat zonde man, komen nog zoveel vette titels straks voor de 360, Blazblue, KOF 12 en nog wat vette shooters. Alleen voor Deathsmiles al is ie het waard.
Goeie koop voor Onno trouwens, heb je toch de HDMI die je wilde ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Deathsmiles bijvoorbeeld op een Trisync de HD versie er veel vetter uit vind zien dan het origineel en dan heb je nog meer versies op de schijf, maar ja als mensen geld te verbranden hebben dan zou ik zeggen, doe wat je niet laten kunt ;)

Ik wil op een gegeven moment ook wat van Cave hebben, maar cker niet omdat het "Cave" is, maar omdat ik het een vette game vind en als ie gewoon betaalbaar is, zeg nou eerlijk je krijgt een print van 10cm bij 10cm in je handen gedrukt en daar betaal je een godsvermogen voor. Als het dan nou ook een spel is die boordevol levels e.d. zit zeg ik á la, maar dat is het ook weer niet. Ik vind het ook cker wel vet hoor de games van Cave, maar laten we wel ff met beide benen op de grond blijven!

Niet negatief bedoeld hoor Marc, ik probeer alleen de logica achter die hele Cave gekte te begrijpen, iedereen heeft zo zijn freaky shit, ik heb dat bijvoorbeeld met beeldschermen en perfectionisme op hardware vlak, maar wil graag weten wat mensen beweegt om bepaalde dingen te doen, is het alleen ff een gekte of .....?

Nou ik ben blij dat iedereen z'n eigen keuze kan maken want voor mij had de 360 geen toegevoegde waarde in mijn collectie.
En om alleen de 360 te houden voor DS vindt ik persoonlijk zonde.
Ook op Futari is nog lang wachten en niemand weet nog hoe goed de port zal zijn.Games als Blazblue en KOF 12 zullen bij mij nooit binnen komen want ben totaal geen fighting freak en voor mij zijn dit gewoon waardeloze games.(vind ik :) )
Ook het gezeik dat er ooit eens rrod kan optreden zit ik totaal niet op te wachten en investeer liever in kwaliteit dan kwantiteit.
Ook snap ik de redenering niet met 'gekte' iedereen is hier mijn zijn eigen hobby bezig en bij de meeting wist ik het gewoon zeker, nu wordt het tijd om over te stappen naar cave boarden.Dus zeker over nagedacht en beslist geen opwelling.

Cheers.
 
Ik voorspel de volgende gekte al: Mahjong games. 8) En om de zekere prijsstijgingen voor te zijn ben ik nu als het dolle Yahoo Japan aan het leegkopen. Het liefst heb ik van alles 2, dan kan ik er straks één met vette winst verkopen. Op deze manier betaalt deze hobby, die toch al niet zo duur is, zichzelf terug.

Maar mondje dicht, anders kome de prijsstijgingen te vroeg en kan ik mijn collectie niet afronden :?
 
Ok duidelijk antwoord en point taken 😉 Met gekte doel ik natuurlijk op jou, maar op meerdere met de het Cave virus en net zoals ik al zei vind ik ze zelf ook erg cool, maar omdat ik meer all round ben en van alles wel een beetje hou, wil ik graag weten wat nou de drive is bij iemand die helemaal idolaat is of wordt van een bepaald iets. Dat si voor mij ook de hobby en het leren wat er in ieders Otaku breintje rondgaat, with all due respect ;)
En tuurlijk geef ook wel een beetje mijn eigen mening, maar daar is dit forum natuurlijk ook voor, we moeten elkaar wel een beetje scherp houden he :twisted:
Succes met de hunt!
 
Psykick":266ty0qk said:
Goeie koop voor Onno trouwens, heb je toch de HDMI die je wilde ;)

Thanks Hasan, sportief van je.
Ook al ben ik niet echt een fighter speler, heb toch Blazblu en KOF XII in de pre-order staan.
Samen met SF IV zijn dat toch games die ik voorlopig niet had kunnen kopen.

pooyan":266ty0qk said:
…………… Ik voorspel de volgende gekte al: Mahjong games. 8) En om de zekere prijsstijgingen voor te zijn ben ik nu als het dolle Yahoo Japan aan het leegkopen. Het liefst heb ik van alles 2 ………….

Nou, Erik dat wordt een hele vloot aan container boten, staat niet zo'n beetje Mahjong op YAJ.

Mahjong spel en de cp's die daar bijhoren intrigeren mij ook, maar om nou te zeggen dat ik het snap dat Mahjong .......
 
Mahjong is toch een board spell? Kun je daar ook mee vechten? Pijnlijk! Ik stem voor.... StreetRummikub!
 
Gisteren Battle Bakraid binnengekregen, en wat een fantastische SHMUP is dat zeg! Prachtige graphics, gameplay en music. Dit is voor mij één van de beste in mijn collectie, dus iedereen die Mame heeft moet de game zeker eens gaan spelen.

Een aanrader voor iedereen. :D
 
Back
Top