What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcade game boxes

Sp33dFr34k":167bhnfp said:
Nice! Nu nog mooie cases/dozen om PCB's in op te bergen :)

Goed nieuws en slecht nieuws......., we beginnen met het goede nieuws. :)
Ze bestaan! Althans dozen die je ervoor kan gebruiken en ikzelf ook gebruik.

Slechte nieuws is dat ik al een uur mijn hoofd loop te kraken waar ik die destijds zelf heb gekocht????
Er bestaan tevens grote antistatische "bags" maar je vermoed het al......,
ook daar weet ik niet zo snel meer van waar die vandaan komen.

Ik zal toch eens proberen erachter te komen waar ik ze destijds heb gekocht, althans als je dat op prijs stelt natuurlijk ;)

@Psykick ja ouder worden komt met gebreken Has ;) Maar het was ruim 7 jaar geleden en ik had er maar 1x besteld.

Anyway gevonden! De dozen komen bij Binpac vandaan http://www.binpac.nl

Overigens is het als ik het goed heb een B2B bedrijfje? Ik denk dat er in dat geval het beste iets via een Groupbuy geregeld moet worden. Dus iemand met een kvk inschrijving zou dan handig zijn. Maar ik weet het niet zeker!

GroteFoto-NXNLJ4UD.jpg

Er zijn verschillende uitvoeringen qua hoogte! Zelf gebruik ik deze!

GroteFoto-VEGQRFVB.jpg

GroteFoto-YGWFVSST.jpg

Zo´n shock box is best prijzig als je de verzending en de douane rape er bij optelt , je komt dan dik boven de 10 Euro p/s .
Ik heb toevallig 2 weken geleden 6 rode besteld bij Southtown , moest nog snijden ook want PGM past er niet zo in .

Klopt cees ze zijn niet goedkoop soms staan ze op ebay neoyato of zo
Zitten in frankrijk ik had er 5 voor 59 euro
Ze staan er jammer genoeg niet altijd op

Wou ik daarna de insert van Beestorm zelf ff printen is m'n Canon A4 printertje te klein want die boxen zijn groter dan ik dacht :lol: .

Als jullie in een groupbuy er 1000 zouden kopen bij http://www.rajapack.nl/products/doz...ogte/product/witte-verstevigde-dekseldoos.htm dan kosten ze tussen de 0,24 en de 1,99 Euro per doos (Excl. Btw).

Het exemplaar wat ikzelf gebruik kost 1,04 (BOC52)

Lijkt mij een redelijke prijs voor onze dure PCB's?! :)

Ze zitten in pakken van 50/25 stuks p.pak afhankelijk van het type. dus dat zouden in het het geval van type BOC52 40 pakken zijn. Lijkt mij dat hier toch wel een 40tal Pcb verzamelaars zitten? ;)

Al mijn pcb's (+/- 80) kunnen er in op een na!

Nope! it's the raw carton material!

Ik heb ze gestapeld in stapeltjes van ongeveer 15 stuks en dat gaat prima.
En in de doos hebben ze weinig bewegingsruimte qua schuiven dus,....
prima toch!

Casey120":5c7l69qu said:
Wou ik daarna de insert van Beestorm zelf ff printen is m'n Canon A4 printertje te klein want die boxen zijn groter dan ik dacht :lol: .
ze zijn a3 ik heb een cover laten uitprinten voor death smiles.
DSC02993.jpg

kan zo in de shockbox

Mooi man , mijn Canon is wel aan vervanging toe dus ik denk ik eens neuzen voor een redelijke A3 printer .

Back