What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcade Gallery

Status
Not open for further replies.
Ik kreeg de cabinet thuis gestuurd en hoefde daarna pas te betalen, maar ik ken Tom van AR al wat langer dus bij mij was dat niet echt een probleem.
Er zijn een paar mensen van insertcoin.nl die cabinets gaan ophalen, misschien weten legztec en Fantus hier meer over dan ik.

Mijn advies zou zijn: zelf een cabinet (Egret II of New Astro City)ophalen in Duitsland.
Nog beter is een cabinet met een 31khz beeldscherm (Blast City, Egret III)maar dan betaal je ook meteen weer wat meer.

Op Insert Coin zijn we al geruime tijd aan het kijken naar de mogelijkheden om een aantal cabs te importeren. Iedereen die hier interesse in heeft kan hier kijken

Gisteren weer de PU weer eens gekocht. Stond Soul Calibur 3 op de cover en dat zag er toch weer goed uit. Tot mijn verbazing zag ik bij de brieven een plaatje staan van een Egret cab, ik dacht dat plaatje heb ik eerder gezien en dat klopt het is hetzelfde plaatje als die addict heeft gepost. Dus ben jij dat addict die dat plaatje heeft opgestuurd?

Remco":2nrfylnq said:
heeft die erget II (en III) standaard 7 buttons?

Is afhankelijk wat voor joystick pannel er in zit.
Een egret 3 voor Atomiswave zal er 5 hebben.
Een egret 2 jamma normaal gesproken 4.
maar de pannels zijn verwisselbaar.
7 lijkt me onwaarschijnlijk. Ik ken eigenlijk geen spellen waar 7 knoppen voor nodig zijn.

Laten we deze topic vij houden en op http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=205 voortzetten.

tnx

Zowel Egret II als III hebben oorspronkelijk 6 buttons, alleen wordt er op de middelste van de onderste rij bij GG een soort zwarte dop geplaatst waardoor de kast makkelijker te veranderen is in 6 buttons als er een ander spel in gaat.

Het is een beetje de bedoeling dat iedereen z'n eigen topic maakt met stuff, dus gaat deze dicht om alles overzichtelijk te houden.

Status
Not open for further replies.
Back