legztec":38itnkfl said:Ze staan ook in de het collectie topic maar ik post ze graag met trots nog een keer.
![]()
Mijn gemodde superneo met AW
![]()
Mijn mame cab
Gameholic":1l02qlhf said:Legztec, hoe ben jij nou gekomen aan een Atomis Wave?
Ken":yw1o1ycj said:Een Atomiswave hoeft helemaal geen 700 euro te kosten, dat kan vele malen goedkoper. Als je echt interesse hebt kan ik er ook een uit Japan opsturen, die gasten van coinopexpress zijn echt niet helemaal wijs met hun prijzen.
Ken":2chh1645 said:Die cabinets kun je het best bestellen (of nog beter, gewoon zelf ophalen) bij Arcaderick.de
Die Atomiswave zelf zal rond de 250 euro zijn, de games zijn hier wel iets goedkoper dan bij de meeste sites. Addict, dat is wel een goede prijs hoor, ook al is Isuka niet zo best. Killercabs.com is een leuk forum trouwens.