What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcade babes

cageman

Administrator
Staff member
Reaction score
0
In de chat leek toch een beetje de behoefte te bestaan aan een topic met Arcade babes. Laag niveau? Wie weet, maar daarom ook in offtopic :) De dames op dit forum vinden het hopelijk niet al te vervelend (klachten kunnen per PM naar ondergetekende :D)

Dus.. post hier die mooie boothbabes, meiden op, achter en onder de flipperkast of arcade cab. Het moet wel game of arcade related zijn natuurlijk.

Ik zal de twee dames uit de chat vast inplakken:
Vewlix babe:
ME0001158591_2.jpg

Daytona babe:
09.jpg

Ik denk dat Ken blote borsten niet gaat tolereren :?

Maar omdat ik een vreselijke liefhebber ben van mooie vrouwen, bij deze mijn keuze:
ibjJ4aLO6MaGRg.jpg

De vrouw op de voorgrond is: wabi sabi, perfecte imperfectie

De vrouw op de achtergrond heb ik wat twijfels bij, de kop staat me niet aan. Beetje te hoog Fabio 90's gehalte.

hmmm mijn bruggetje om deze pic te plaatsen is dat er arcade-games zijn van transformers. But who gives a sh*t :mrgreen:

underboob-011-04242014__800.jpg

Hehe!! Eindelijk weer eens een fatsoenlijke topic :mrgreen:

Ik zal binnenkort wel even mijn schijf legen hier!

Psykick":3hmbkf6i said:
Hehe!! Eindelijk weer eens een fatsoenlijke topic :mrgreen:

Ik zal binnenkort wel even mijn schijf legen hier!

50 pagina's verder. Zo dat was disk 1, of naar disk2

Het is te lang geleden dat ik Hasan heb geplaagd, dus bij deze.
De vrouw hieronder is prachtig, maar wil iemand die glimmende Turkse hobbit die ernaast staat photoshoppen uit de picture:
ipeT7Gu1FzbeM.jpg

Ik vond deze foto in het nozomi-archief, maar ik kreeg het er op slag warm van:
iOOkAtPDi9wky.jpg

Haha, ja laiverd er naar kijken is één, maar om dat middeltje even vast houden en tegen je aan te drukken is een tweede! :mrgreen:

Die tweede was geen boothbabe, maar die vond ik zo lekker en schattig dat ik gewoon moest vragen of ik een foto van haar mocht maken. Ze werd er gewoon verlegen van, dat maakte haar nog leuker.

Wahahaha! Blijft een lekkere vent zo te zien!

Back