ruderudie":2wx7cmgi said:Nou ik vind de iphone toch ook echt zijn geld dubbel en dwars waard, dat ding is geniaal.
ne0":34kkm427 said:Ben er zelf nog niet over uit. Het is weer net zo gesloten als de iphone dus scummvm installeren kan sowieso al niet. Gebrek aan multitasken etc staat me ook niet aan. Maar mn vriendin kennende; beetje surfen/hyves enzo op de bank meer doet ze er niet mee dus ik denk dat het voor haar wel een ok ding is, een volledige computer of netbook heeft ze vaak niet nodig.
Verder wat betreft "Je moet je hele leven, huis en inboedel wel heel erg voor elkaar hebben voordat je dit meer nodig hebt dan iets anders.". Tja, je zit op een forum waar mensen kasten van 500+ kopen en pcb's van 500 a 1000 euri he, dus dat argument gaat niet helemaal op imho![]()
ne0":1xb4q5up said:Vertel dat maar eens tegen de mensen die death smiles kits gekocht hebben voor 2400 euro of de blast cities uit de eerdere killercabs import acties a 1200 of 1500 euro of iets in die geest
Maargoed, punt is meer dat als je poen over hebt boeit het niet waar je het aan besteedt. De ene zal er een pcb voor kopen en de ander een ipad. Maakt het ene niet meer of minder onzinnig dan het andere imho.
Ken":4lnhxs27 said:Waarom moet een gadget per se een bepaald nut moeten dienen?
d":2s41sitm said:Dat 50 nog net tijd heeft tussen het uitwonen om een mailtje te sturen ofzo in bed!