A
Anonymous
Guest
Goedenacht,
Ik ben vrij bedreven in het maken van animaties, en Ken zei dat ik dit hier moest voorstellen aan Mildoe.
Dus zal ik een animatie maken voor de filmpjues van Nozomi? Die korte introtjes die ej weleens ziet?
Ik ben vrij bedreven in het maken van animaties, en Ken zei dat ik dit hier moest voorstellen aan Mildoe.
Dus zal ik een animatie maken voor de filmpjues van Nozomi? Die korte introtjes die ej weleens ziet?