waiwainl":2pyu8mpe said:Wel een van de dichtstbevolkte gebieden, dus commercieel het slimst.
Akuma2000":27zycz2y said:Super vet!
Ik denk ff hardop: mss kunnen jullie ook blockchain technologie overwegen.
Alle high scores, klantengegevens, tegoeden/credits etc. opslaan in een blockchain.
Alles wordt betaald met de BlastGalaxy Coin [BGC].
Je zou een ICO (initial coin offering) kunnen starten hiervoor en hoppa, je harkt zo miljoenen binnen haha![]()
d":27zycz2y said:Ik hoop dat die Sega Star Wars pod in een of andere vorm daar komt te staan!
Jinxz":ppla89xr said:We hopen het kluswerk rond 1 juli af te hebben, doen dan een paar soft-openings om alles glad te strijken, gaan dan een paar weken exclusief open voor crowdfunders en openen daarna officieel de deuren. Het doel is om 2e helft Juli de deuren te openen.
Jinxz":1g74zdek said:Nee we gaan op korte termijn naar indiegogo. We bieden tickets, groepstickets, bedrijfstickets, limited edition shirts etc.
Da Dude":165d0u8w said:Nog even en Chris en Hasan zitten op ticketveiling, social deal etc
Jinxz":15y73xhb said:Pfff d'r is weer een boel bijgekomen sinds dit weekend. Een aantal noemenswaardige games:
en nog tientallen andere machines.
Heerlijk spel [emoji1]PascalP":3o34oz54 said:Simpsons 4 player... :dance:
omarrr":xrf216fy said:Gaaf! Komen er ook flipperkasten?