A
Anonymous
Guest
Wil eigenlijk graag weer eens wat Turrican games spelen en aangezien er 3 op de Amiga zijn verschenen leek het mij wel weer eens leuk deze computer in huis te halen.
Het is voor mij ook weer een tijdje terug en zijn er verschillen waar ik op moet letten?Of zijn deze games gewoon speelbaar op elke amiga?
Ik weet wel dat deze gewoon aan te sluiten zijn op een tv (rgb), maar hebben alle amiga's deze optie en hoe zit het met geheugen?
Zelf vroeger een commodore gehad en had toen het geld niet voor een amiga, maar telkens als ik sommige games zie zoals turrican dan jeukt het gewoon om deze eens te kunnen spelen.Heb ook al gekeken voor een emulator voor de dc maar helaas zonder succes.
En wat kost een amiga deze dagen en wat heb ik nodig.Zal wel lastig te vinden zijn een near mint console want de meeste zijn volgens mij flink geel aangeslagen en smerig.
Het is voor mij ook weer een tijdje terug en zijn er verschillen waar ik op moet letten?Of zijn deze games gewoon speelbaar op elke amiga?
Ik weet wel dat deze gewoon aan te sluiten zijn op een tv (rgb), maar hebben alle amiga's deze optie en hoe zit het met geheugen?
Zelf vroeger een commodore gehad en had toen het geld niet voor een amiga, maar telkens als ik sommige games zie zoals turrican dan jeukt het gewoon om deze eens te kunnen spelen.Heb ook al gekeken voor een emulator voor de dc maar helaas zonder succes.
En wat kost een amiga deze dagen en wat heb ik nodig.Zal wel lastig te vinden zijn een near mint console want de meeste zijn volgens mij flink geel aangeslagen en smerig.