Sega, Nintendo, was gewoon een geweldig tijdperk met zoveel goede games!joeks":30hf39b2 said:Oeps, Super Famicom, Famicom.. Ik was een SEGA aanhanger in die tijd![]()
Cageman":1pc53xfi said:Moooooi!!
Maar GunNac stond hierboven ook al, en dat lijkt een ander exemplaar? Of is het gewoon dezelfde, maar dan op een mooiere foto ;-)
Ja echt mooie covers heOldschool":3bjio9w6 said:mooie covers voor famicom zeg, heb me er nooit zo in verdiept!