What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's ''(Super) famicom collectie''

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Oldschool":224bdk39 said:
aardige collectie! ben zelf enkele jaren geleden gestopt met het verzamelen van sfc games, werd te tijdrovend ivm mint games.P
Geen haast hier en near mint neem ik ook genoegen mee, vaak bij het openen is er al kans op een klein knikje o.i.d. :twisted:

Is gewoon leuk om dit te verzamelen en er zijn gewoon onwijs veel goede titels voor deze console verschenen.

Denk zelf dat ik deze collectie wil uitbreiden naar 200 games en dan heb ik de titels wel waar ik de meeste waarde aan hecht.
RR R2 zal voor mij naast Ninja Warriors en Biometal denk wel de duurste worden en de rest is wel redelijk betaalbaar.
 
almighty":1rfus3e6 said:
Geen haast hier en near mint neem ik ook genoegen mee, vaak bij het openen is er al kans op een klein knikje o.i.d. :twisted:

:lol:
 
Hahaha Marc , je bent net zo erg als ik met mijn Playstation Shmups , mint compleet met spine en reg card en anders niet !

Wel indrukwekkend die oude games en dan in deze staat .
 
Casey120":rt9zkomj said:
Hahaha Marc , je bent net zo erg als ik met mijn Playstation Shmups , mint compleet met spine en reg card en anders niet !

Wel indrukwekkend die oude games en dan in deze staat .
thnx :)

Ja bedoel sfc kan iedereen kopen maar ze moeten wel compleet zijn.
Dat maakt het verzamelen juist leuk, toch 😉

nog de laatste aankoop,

Psycho dream;
psychodreamfront.jpg

psychodreamback.jpg

psychodreamalles.jpg
 
Vette shit hoor Marc, blijf het toch wel leuk vinden dat iedereen toch zijn eigen ding heeft en daar leuke collectie van maakt. Keep it up ;)
 
Psykick":1gnfla82 said:
Vette shit hoor Marc, blijf het toch wel leuk vinden dat iedereen toch zijn eigen ding heeft en daar leuke collectie van maakt. Keep it up ;)

idd! En nu niet meer verkopen he? Kan me nog herinneren dat je eens vertelde je sfc collectie te hebben verkocht..? ;-)
 
Cageman":1uw1t9si said:
Psykick":1uw1t9si said:
Vette shit hoor Marc, blijf het toch wel leuk vinden dat iedereen toch zijn eigen ding heeft en daar leuke collectie van maakt. Keep it up ;)

idd! En nu niet meer verkopen he? Kan me nog herinneren dat je eens vertelde je sfc collectie te hebben verkocht..? ;-)
niet alles hoor 😉 , de Mega man X serie en een handje vol andere games.
Dus de schade viel wel reuze mee en dat staat was ook niet super, m'n eisen zijn nu hoger geworden.
 
Wat ik mezelf nu al een tijdje afvraag...speel je al je nieuwe aanwinsten nu ook Marc of is het alleen maar puur verzamelen om in de kast te zetten?

Verder zeker respect voor je verzamelwoede !
 
Peet1979":2ih3lhey said:
Wat ik mezelf nu al een tijdje afvraag...speel je al je nieuwe aanwinsten nu ook Marc of is het alleen maar puur verzamelen om in de kast te zetten?

Verder zeker respect voor je verzamelwoede !
Verhouding ligt tussen de 50% wat ik wel speel en 50% niet, dit ook door tijdgebrek etc.
Heb gewoon echt tijd te weinig om echt alles te spelen en het is ook al weer een lange tijd geleden dat ik achter mijn cabs heb gezeten etc.

Sommige games speel ik echt maar even maar staan gewoon mooi bij m'n collectie en dan is vaak de prijs er ook na.
Echt mooie titels waar ik veel mee gespeeld heb vroeger speel ik regelmatig.

Gisteren even heerlijk Sailor Moon, Battle Toads en Contra III gespeeld dus geniet echt wel van mijn games.
Soms kan ik ook heerlijk een uur in m'n kamer zitten zonder dat ik maar iets heb aangeraakt, alleen dat is soms voor mij al genieten, tja klinkt vreemd maar bij mij is dat gewoon soms zo.
Dan vraag ik me af wat ik ook alweer zou spelen en ben dan zo weer een 45 min verder haha 😉
 
Ziet er goed uit man icon_clap.gif
Alsof ze met een tijdmachine terug begin jaren 90 zo nieuw bij de Games4fun Kelder in de Kalverstraat uit het import schap zijn getrokken !
 
Casey120":bw5itnsc said:
Ziet er goed uit man icon_clap.gif
Alsof ze met een tijdmachine terug begin jaren 90 zo nieuw bij de Games4fun Kelder in de Kalverstraat uit het import schap zijn getrokken !
thnx :D

Ja blijft een genot het verzamelen (en uiteraard ook spelen) van deze games.
Heb nog een mooie game op het oog, behoorlijk rare (ntsc-j dan), maar weet niet of ik hem win aangezien de prijs al behoorlijk hoog is geworden :evil:
Nu dus maar hopen dat het geluk aan mij kant staat 😉
 
Mooie aanwinsten weer !

Vooral Cool Spot en Lost Vikings halen herinneringen op bij me.
Is LV en Lemmings een beetje te doen....ik bedoel.... ik ga er vanuit dat de schermteksten in het Japans zijn.
Of weet je alle moves nog uit je hoofd?
Ook bij mij de laatste maanden veel SFC love, elke maand koop ik er een paar, en er komt nog (letterlijk) een bak vol voor me binnen bij Ronnie volgende maand.

Vet Marc, erg vet allemaal.
 
thnx Onno,

Lost Vikings en Lemmings 2 zijn prima te spelen in ntsc-j.
Black Thorne ook onderweg, mix van Flashback,Prince of Persia en Lost Vikings, erg vet!

Super Famicom is en blijft gewoon onwijs gaaf en zoveel mooie titels :D , heb nog een lange lijst te gaan!
 
idd waanzinnig mooi. Kun je gewoon wegzetten om naar te kijken :-)
 
thnx :)

pal versie grijs gespeeld en echt een heerlijke game, ntsc-j speelt vast beter 😉
 
Zo , die is gaaf man .

Ik kan me nog een onderwater level met een soort reuze Rog herinneren en volgens mij zat er ook nog een soort Axelay perspectief Shmup level in !
En weer in nieuwstaat zie ik ,

Congratz !
 
Back
Top