A
Anonymous
Guest
almighty":xqg8ki1o said:@ BDT:
G3 heb ik gehaald bij een poetsbedrijf en je moet het zien als een soort van schuurpapier want er zitten hele fijne korreltjes in en als het ware haal je er een klein laagje vanaf.Daarna flink uitwrijfen en goed oppoetsen.
Voor het binnenwerk heb ik ook een schuursponsje gebruikt met ciff(jiff)
Als ik nu met m'n hand over de cab glij dan voelt hij helemaal weer glad aan maar diepe krassen krijg je er natuurlijk niet mee weg.(blijft anders weinig van je cab over)
Ik heb krassen nu op de plek waar de sticker met je naam zat. Fuck man, kreeg het er niet af, maar nu dus krasjes als een gek. Zou het aardig oplossen met G3?
Waar vind een poetsbedrijf? Kun je G3 niet gewoon bij een bouwmarkt of hema ofzo vinden?

