What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's 'Sega Megadrive' collection

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Nu ik toch bezig ben wil ik hier mij Sega Megadrive collectie gaan posten.

Ook voor deze console zijn er veel top games uitgekomen en zal regelmatig hier ook wat posten, hoewel de meeste games nogal prijzig zijn zal dat niet heel snel gaan 😉

Hier mijn eerste topper en wat een geweldige game,

Rockman Mega World (mega man 1,2 en 3 remake + bonus Willy Tower)
mdrockmanmw7.jpg

mdrockmanmw1.jpg

Woodman, geweldig!!

Marc, goed om te zien dat je weer terug bent met de posts van je collectie! Altijd leuk om te lezen en te zien!! Tof dat je nu ook op Megadrive gaat storten.

Ik heb inmiddels eindelijk ook weer een cab (Aero) via Hasan. Erg fijne en mooie cab, met 60 in 1. Lekker retro gamen, heerlijk !!

Ja veel heb ik al voor de sfc, maar er ontbreken veel goede shmups voor mijn Megadrive collectie.

Volgende topper zal Gleylancer worden 8)

Mooi om te horen dat je eindelijk een Aero in je bezit heb, veel plezier ermee, maar zal vast wel goedkomen 😉

Ik ben altijd heimelijk verliefd geweest op Megaman. Alleen de sounds van die games doen me gewoon kippevel krijgen. Toffe aanwinst Marc!

thnx :)

Ook 2 goede games voor de Megadrive die ik nog niet had,

Curse:
curse001.jpg

Crying:
crying004.jpg

:)

almighty":khccdh14 said:
goatboy":khccdh14 said:
Crying? US naam voor Biohazard Battle?
correct 😉

Nope, Japanse naam...in Amerika heette hij gewoon Biohazard Battle.

Leuke spellen by the way...ben zelf ook aardig op weg om een leuke Megadrive collectie te creëren (alleen Japanse versies overigens).

cthulhu":3t1mb99x said:
almighty":3t1mb99x said:
goatboy":3t1mb99x said:
Crying? US naam voor Biohazard Battle?
correct 😉

Nope, Japanse naam...in Amerika heette hij gewoon Biohazard Battle.

Leuke spellen by the way...ben zelf ook aardig op weg om een leuke Megadrive collectie te creëren (alleen Japanse versies overigens).
Ja bedoelde eigenlijk ook de de Japanse versie 'Crying' is. (zie post pic.)

Ja er zijn echt veel mooie game verschenen op de Megadrive.Zat al een lange tijd te zoeken na Mystic Defender, natuurlijk geen idee wat de naam was in Japan, maar met wat zoekwerk en geduld gevonden. (KUJAKU OH 2)

Mega Turrican (ntsc) Genesis:
img7782n.jpg

Nu nog even een Megadrive regiovrij maken en 50/60hz switch toevoegen 😉

Gaaf Mega Turrican! In die pods op de achtergrond zaten eigenlijk Sonic en Mario maar dat hebben ze uiteindelijk moeten verwijderen om problemen te voorkomen. :)

goatboy":gn4gxmca said:
Gaaf Mega Turrican! In die pods op de achtergrond zaten eigenlijk Sonic en Mario maar dat hebben ze uiteindelijk moeten verwijderen om problemen te voorkomen. :)

Inderdaad..! Leuk stukje historie, Henk :-)

Kwam hier de screenshots tegen: http://tcrf.net/Mega_Turrican

Zo eindelijk van he regio geneuzel af, 60Hz switch en pal/ntsc. (ook gemod dat hij 20% sneller is)
kgrhqeokpwe25tshud3bntn.jpg

Denk er nog even over na maar misschien knal ik mijn Sega Megadrive ntsc-j te koop. (boxed en in uitstekende conditie!)

Cool. Had persoonlijk de schakelaars anders gemonteerd (of zwarte wipschakelaars gebruikt)

Ziet er wel horny uit twee van die strakke tepels ;) Have fun Marc!

Wipschakelaars en 2 strakke tepels? Lekker begin op maandag ochtend. :twisted:

Turrican, Deze nooit gespeeld, maar ik heb de amiga en snes helemaal suf gespeeld

Hmmm, kon me niet herinneren dat er een volumeknop op de megadrive zat? Is dit de 2011 versie ofzo :o

Back