Ja helaas had hij weinig keuze uit kleuren dus dan maar deze, mooiste was geweest een lime groene voor de NAC.Ratson":j2pkh0jx said:Coole shirts,ga ze zelf ook halen maar wel andere kleuren.
Had hem gezien en ff een pm gedaan, alleen hij wil er vast aardig wat voor hebben en wacht wel geduldig af.ne0":376ayty9 said:Er staat een KI1 en KI2 pcb/hdd op marktplaats van eoa belg, wellicht interessant? Zag je Sonic pachislo ook voorbij komen daarKan me eigenlijk best voorstellen dat je daar redelijk snel op uitgekeken bent.
almighty":l4ftmsl7 said:ne0":l4ftmsl7 said:..... Idd Sonic weg omdat daar mijn Playseat komt te staan met een aparte lcd![]()
Gaat idd een officiele aan en volgens mij is max 66CM.ne0":21585zr6 said:Heb je die officiele playseat lcd beugel? Op de site staat dat je daar maar max iets van 26" aan mag hangen namelijk. Zit je met je 66cm wel goed overigens want dat is 26" dacht ik.
almighty":3rrfw46m said:Echt genieten op de Hantarex van Rob, kan geen candy cab tegen op![]()
![]()
No just on a 4:3 crt.missjumjum":l54xkjvw said:Beautiful game and very good condition. I like the old signs Covers from the '80s.
Do you play it on the cab?![]()