What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's 'New playground'

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Shikikami No Shiro G-Net:
img3903s.jpg
 
Ha die heb ik ook, echt een leuk sfeertje heeft dat spel. Soort doomed megapolis :D

Voor de g-net heb ik ook XII Stag, echt een aanrader. Vooral om de gameplay en looks.
 
G-Net echt een geweldig systeem, wist helemaal niet dat jij ook dat mobo had ziek :o
Game echt een leuke sfeer en vooral de sountrack in het eerste level he!? :P
Hmm, dus toch maar eens die XII stag halen dan, tja zoveel goede games en momenteel ook wat achteruit leggen voor Death Smiles.
Laatst weer ff gespeeld en wil hem toch graag weer in de collectie.
 
XII Stag is wel aan de cheapere kant, dus kan makkelijk als een tussendoortje voor je :P Ik heb een aantal arcade mobos, vind vooral leuk systemen zoals de neo-geo, taito f3, g-net, st-v, pgm en atomiswave.

Arcade consoles met carts, vooral leuk bij spellen die verder alleen te krijgen zijn op cd/dvd. Lang leven de pcb snelheden.
 
Gals Panic S binnen, erg leuke puzzle :P
img4001y.jpg

Ook de volgende games gewonnen en nog even wachten dat ik ze in bezit heb.
Xexex:
innuendo64img600x450125.jpg

Mortal Kombat:
mortalkombat1pcbboard.jpg

Mr.Driller 2:
mrdriller2.jpg

En een leuke collectie ST-V games:
future5524img600x390125.jpg

:D
 
Back
Top