What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's 'New playground'

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Update 29-04-09 :)
img2842x.jpg

img2681.jpg

img2686n.jpg

img2687.jpg

img2688s.jpg

img2689p.jpg

img2690f.jpg

img2691.jpg

img2692w.jpg

img2693.jpg

img2694.jpg

img2695m.jpg

img2699v.jpg

img2700.jpg

hier wat losse carts NES/sfc/snes/N64
77772932ex2.jpg

31999598qp0.jpg

Net binnen: 'Gradius Gaiden new sealed'
gradiusgaidenfrontcf0.jpg

gradiusgaidenbackzi4.jpg

Ik mis alleen een relaxte bank om in te hangen tijdens het gamen! Zit je dan op dat klapstoeltje?

ruderudie":2jdfz7om said:
Ik mis alleen een relaxte bank om in te hangen tijdens het gamen! Zit je dan op dat klapstoeltje?
nope, hier zit ik meestal op achter m'n consoles en was vergeten deze te posten.

echt een game paradijsje, waar je na de noeste arbeidsdag helemaal tot rust kunt komen, of even de agressie ereuit kunt knallen...erg strak allemaal.
als ik dit zo zie wil ik meteen aan mijn eigen room beginnen.

Net binnen en de game laat me niet meer los!
Wat is deze game ongeloofelijk heftig :shock:
img1394vy4.jpg

Mooie setup man! Stoot je je hoofd niet snel als je achter je cab zit? Ik kan me zo voorstellen dat als je verliest je snel je hoofd naar achteren trekt ;)

Althans dat doe ik wel vaak!

Haal es snel die composietkabel uit die getate Sony! :lol: Da's toch nie normaal!
Doe RGB SCART! :twisted: , beter beeld

@ Gameholic:
Valt eigenlijk nog wel hoevaak ik m'n kop stoot maar het is wel een beetje oppassen.Zie helaas geen andere oplossing en heb nu geen kamer meer over 😉

@d:
Je heb helemaal gelijk en moet nog steeds een rgb kabel(s) kopen maar schiet er telkens weer bij in.

Eventjes een serieuze waarschuwing.
Ik heb zelf een grijze 3rd party PS SCART RGB kabel en die heeft een dun snoer, net als die ebay kabels. Slecht beeld en slecht geluid. Ik weet niet of het aan de kabeldikte ligt. Ik denk niet dat je perse een officiele Sony playstation kabel moet halen, maar in ieder geval zorg dat de kabel DIK is.

Ik heb volgens mij deze http://cgi.ebay.nl/1-8M-PLAYSTATION-RGB ... 240%3A1318 : stay away.

genoeg hits
http://shop.ebay.nl/items/_W0QQLHQ5fPre ... &_osacat=0

gevonden!
http://cgi.ebay.nl/OFFICIAL-Sony-Euro-A ... 240%3A1318
shipping is wel weer duur, maar ik denk dat je hiermee toch echt het beste beeld uit je ps1 haalt. Voor ps2 zou ik component nemen!

Ik kom er wel uit hoor :roll:
Nu even geen zin in retro want ben volop bezig aan next'gen gaming en aan het rondkijken voor een leuke lcd voor boven.

Ik heb er nog wel een paar rondslingeren, geef me je adres en ik stop hem in een envelop ;)
Kadootje van mij hehe

Geen retro maar het was wel eens een keertje nodig.Eindelijk de xbox360 ook naar boven en geen gezeur meer beneden 😉
Nu nog even een leuk setje voor de audio.(want blijft altijd crap op een lcd.)

lcdsamsungal1.jpg

Beeld lekker scherp met hdmi.(lcd beneden had dvi.)
samsungclosexy1.jpg

Wou eerst nog wel een 40 inch halen maar dat is toch te groot en zit er krap 2 meter achter dus 32 inch is groot zat.

Misschien nog een klein lcd/tft taten :lol:

pooyan":1jn91mv8 said:
Mooi hoor. En ben je nog bezig met een Japanse 360?
nope.
Voor de games die uitkomen vind ik het nog niet waard hoe mooi ik het ook vind.
De 360 komt al gauw op 400 euro(incl.verzending/douane)en dan nog wat games etc.Er komen zoveel goede games uit nu voor de 360 dat ik voorlopig nog wel even zonder Death Smiles kan.Misschien ooit eens een goede port naar een multi pcb...

Volgend jaar Resident Evil, SF IV, Killer Instinct III?, etc.

Beter dan het geluid van de lcd en nog voor een leuke prijs ook.
Games komen nu meer tot leven met deze leuke set van Logitech!
img1518ch5.jpg

laatste aankopen:

R-types I&II sealed psx:
psrtypesbestnewwz9.jpg

Thunderforce VI sealed PS2:
thunderforceviwx1.jpg

Back