What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty has decided !

Ziet er top uit Marc! Mooi met de nieuwe Astro art. Las op AO dat je kleine problemen hebt met de Aero monitor?

Er is trouwens een nieuwe 100-in-1. De 111-in-1. (tja) Misschien staat viewpoint daar dan wel op? Als het de moeite waard is laat ik je wel weten wanneer ik er een paar ga bestellen.

- Henk.
 
Ja de 'Aero' heeft een klein probleemje, als het scherm net aan is duurt het een 1/2 min voordat de bovenkant gevuld is.(+/- 3 cm)
Daarna geen problemen en als ik hem uitzet en meteen weer aan dan geen probleem, maar wacht ik een uurtje dan hetzelfde.Denk zelf ergens een droog contact puntje o.i.d, maar daar kom ik ook wel weer uit.
als het chassis nooit vervangen is en van 88 is dan krijg je dit soort problemen, vaak ligt het probleem ook bij het chassis en is soms makkelijk te maken.
Schermen zelf zijn niet stuk te krijgen.(nou jou bijna niet)
 
Hahaha kom op man Almighty die dingen gebeuren nou eenmaal.
 
Wat we misschien kunnen doen is een forum raise voor een nieuwe Killer Instinct...we staan immers altijd voor elkaar klaar met dit soort dingen toch?
 
Ken":fizof3aa said:
Wat we misschien kunnen doen is een forum raise voor een nieuwe Killer Instinct...we staan immers altijd voor elkaar klaar met dit soort dingen toch?

Hier sta je toch echt alleen voor Ken. :P
 
Hehehe ja idd, cker voor KI, daar kunnen er niet genoeg van sterven :lol: 😉
 
Nou, zo'n inzamelingsactie zou voor mij ook niet nodig zijn, hoor! Als je deze hobby hebt, dan WEET je dat er soms iets mis/stuk kan gaan (het is tenslotte Retro), dus dan hoeft een ander niet mijn probleem op te gaan lossen!
Wat ik jammer vind, is dat er zo flauw gereageerd wordt. Iedereen heeft zo zijn eigen favoriete games en zal daar ook van balen als een van deze kapot zou gaan, toch?!
 
almighty":2cg1kaja said:
Nou, zo'n inzamelingsactie zou voor mij ook niet nodig zijn, hoor! Als je deze hobby hebt, dan WEET je dat er soms iets mis/stuk kan gaan (het is tenslotte Retro), dus dan hoeft een ander niet mijn probleem op te gaan lossen!

uh...duidelijk.

:?: :!:
 
Over smaak valt niet te twisten Almighty! Ik heb ook een aantal games waar anderen van denken wtf moet hij ermee maar mij spreken ze aan en ik heb er veel plezier mee. Dat is toch wat telt niet?! Maar je moet niet zo happen man, Ken zit je gewoon te stangen gast.
 
Heerlijk hoe Marc alles zo ernstig opvat, loosen up Marc en zie niet alles als een aanval 😉
Voor de rest een coole job met die Aero en een voorbeeld voor de rest om je kast te laten "shinen", al vind ik zelf een Aero cker een mindere cab, dit vanwege het hoekige design, gewoon niet mijn ding ;)
 
Shit joh, ik ben even op vakantie en hij heeft alweer een nieuwe cab gespoten. Ik zal mijn cab ook eens langsbrengen bij je, mag je die ook laten shinen!

Ps, zonde van KI, vette game met nog vettere muziek
 
ruderudie":2xgkjqj4 said:
Shit joh, ik ben even op vakantie en hij heeft alweer een nieuwe cab gespoten. Ik zal mijn cab ook eens langsbrengen bij je, mag je die ook laten shinen!

Ps, zonde van KI, vette game met nog vettere muziek
Altijd welkom Rudie, met of zonder cab 😉
KI komt er wel weer, denk toch iets doorgebrandt ofzo.
 
Laatse fotos, nog wat kleine dingentjes maar voor 95% klaar.

img3535.jpg

img3537g.jpg
 
Back
Top