What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty has decided !

Ja ja komt eraan, gaan we vanavond even rustig voor zitten, nu even te druk met werk ;)

Vandaag alle losse onderdelen schoongemaakt en geschuurd, morgen beginnen met spuiten.
ook mijn dochtertje is helemaal verkocht aan de Sega Aero :)
img3404.jpg

img3407h.jpg

img3408h.jpg

img3409.jpg

Die foto van je dochter is echt briljant!

Heb je op dit moment vakantie? Zo niet, waar haal je de tijd vandaan :roll: Heb zelf twee kindjes, en die zetten de console/arcade hobby toch wel op een derde plan momenteel.. 😉

Cageman":jphv9kmw said:
Die foto van je dochter is echt briljant!

Heb je op dit moment vakantie? Zo niet, waar haal je de tijd vandaan :roll: Heb zelf twee kindjes, en die zetten de console/arcade hobby toch wel op een derde plan momenteel.. 😉
Mometeel erg rustig op m'n werk en uiteraard staat mijn gezin op de eerste plek. :)
Maar ik heb gewoon geluk met mijn vrouwtje die mij momenteel even aan dit project laat werken.Ik ben iemand die eenmaal bezig is moeilijk kan stoppen en met een kleine week is het dan ook klaar.
Dit is ook niet iets wat je elk jaar doet dus zij kan daar prima mee leven 😉

Ik kan niet anders zeggen dan 'respect'! Ik vind het wel knap dat je je tijd zo ingedeeld kan krijgen, en dat die balans tussen gezin en hobby gewoon goed in elkaar zit.

Mijn vrouw is ook soepel als het hier om gaat hoor (heb immers zelf die Afterburner Climax staan :-)). Ik ben alleen wat luier dan jij: Ik zou over zo'n project een paar maanden doen, denk ik :D

Die karaktereigenschap 'eenmaal bezig moeilijk te stoppen' is dan inderdaad wel een must om dingen ook echt gedaan te krijgen. Echt knap dat je zo'n cab in een week helemaal af krijgt..!

8)

almighty":1eeab251 said:
..... Neh, wil hem gewoon in nieuw staat hebben

Marc, mooi spuitwerk, maar het artwork moet er natuurlijk wel op, dat is voor 'nieuwe staat' wel nodig. Bovendien, zonder art is het een blote kast zonder karakter (mijn mening). Geef je dochtertje anders wat viltstiften, dan kan ze je helpen :lol:

Alles in de primer gezet en deze week hoop ik het af te krijgen.
Zelfs de schroeven gespoten die zichtbaar zijn bij het aanzicht :shock: (die in de glasplaat zitten etc.)
img3430m.jpg

Bezel nog 1 keer voor diepere donkere glans.
img3434d.jpg

img3435l.jpg

Het resultaat begint nu echt te komen en kan niet wachten de cab volgende week in elkaar te kunnen zetten.Nu hopen dat alles ook nog werkt haha.(slik)

Ook de spreaker behuizing uit elkaar gehaald en alles vet/stofvrij gemaakt en deze zal uiteraard ook onder handen genomen worden.

Cheers Marc.

edit: zo komt de cp eruit te zien maar dan met 6 buttons per speler.
Deze komt van Otaku 'tetsujin'
DSC02921.jpg

Besteld en onderweg, helaas geen officiele Sega.
009.jpg

Beteld omdat ik toch graag eens een potje SF/KI wil doen op de Aero.

Zo vandaag alles in gespoten en morgen de boel monteren.(eerst 24 uur uitharden)
Moest er wel voor naar Raalte rijden omdat die knuppels hier weer niks hadden liggen.Ben ook wel blij dat het (smerige) werk klaar is want ondanks je buiten spuit heb ik het gevoel alsof ik de hele dag stoned ben.
img3450j.jpg

img3452.jpg

img3463.jpg

img3464x.jpg

img3465.jpg

Ook net optijd want het regent weer eens :evil:

almighty":11kp2d0t said:
Ben ook wel blij dat het (smerige) werk klaar is want ondanks je buiten spuit heb ik het gevoel alsof ik de hele dag stoned ben.

Moet je t ratson laten doen, krijg je misschien nog geld toe ook? :)

Dat ziet er vet uit!
Als ik er aan toe ben ga ik zeker voor een aero city, die vind ik het vetst. Ben helemaal verliefd op de strakheid van de kast en ook het cp is echt vet.
Ga zo door! ben benieuwd naar het eindresultaat :twisted:

Gisteren de cab aangesloten en alles werkt.Moet nog wel even wachten op de nieuwe cp maar het resultaat mag er wezen.
Er gaat niks boven een nieuwe 'Aero' uit 88 hehe en ben blij dat ik deze jongen onder handen heb genomen.
Gisteren ook de art voor de NAC binnen gekregen en zal hoop ik ook voor de Aero komen.(andy is er mee bezig)
Helaas kon niet alles zonder tegenslag gaan want gisteren ook m'n KI overleden :evil: , maar je kunt niet alles hebben en deze hobby kost gewoon geld.(waarom is er gewoon geen goede port, zucht)
Ook nog even een nieuwe rubberen mat bestellen voor de voeten voor de Aero en wat andere kleine dingen fixen.

Staat gewoon prachtig naast elkaar 2 van die mooie (witte) cabs en op naar het volgende project dan maar... 😉
Hier de pics, enjoy 8) :

img3474y.jpg

img3476j.jpg

img3484v.jpg

img3473.jpg

100-1 mvs doet het wel op de Aero dus maar opnieuw bestellen :?

Ken":2meq78nw said:
almighty":2meq78nw said:
...gaan want gisteren ook m'n KI overleden
Beter 8)
Slaat gewoon weer nergens op...
Denk ik eerst na wat je post want voor mij betekende de game veel en baal er best van Ken.

Back