What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty has decided !

Je staat versteld wat er allemaal in deze auto past :lol:
Het kon ook allemaal maar net maxio098ui en hield ook echt niks meer over aan ruimte.Ook de Astro heb ik vervoerd in deze auto.

Het leuke is dat mensen op de snelweg naar rechts kijken als ze je inhalen en zich afvragen wat die gast nu vervoerd haha.
Eenmaal bij aankomt in zwolle dachten m'n buren dat het een airo oid was.
 
Mexicaans griepvirus nu ook in Zwolle?? Nee, het gaat hier om een heel ander virus, het 'arcade'-virus... :D
 
Je laat er ook geen gras over groeien .... :)

Wordt een strakke cab!
 
Zo de cab is klaar en morgen misschien eens beginnen met de rest van de cab.
img3379.jpg

img3380.jpg
 
Pat7o":1l5f7an3 said:
waar haal je je art vandaan?
Otaku, maar zijn er nog mee bezig.(helaas)
Anders maar zonder want zaten wel wat lelijke plekken op de oude art.
 
nah, er moet art op een cab! dan liever wat lelijke plekken dan een hagelwitte cab zonder art. de art is in mijn opinie juist hetgeen wat een cab van een andere cab onderscheidt. ik bedoel, wit zijn ze allemaal...
maar dat is mijn mening.
😉
 
De art is het gezicht van de cab. Alleen wit maakt het geheel al gauw erg lomp en niet af. De art accentueerd/breekt precies de juiste lijn denk ik. Voor mij een reden om de cab niet te spuiten als de art niet meer te krijgen is. Vaak ben je bij refurben ook alle japanse warning stickers kwijt die de cab ook een beetje een identiteit geven.

Maar Aero art moet niet zo moeilijk te reproduceren zijn denk ik.
 
ik bedoel, wit zijn ze allemaal...
Als ze nieuw zijn wel 😉

Moet vast niet zo moeilijk zijn om aan deze art te komen en anders helaas maar niet.
Heb het ook liever met maar wil ook gewoon nette cabs hebben staan zonder beschadegingen,krassen, etc.
Dus voor mij is de keuze makkelijk gemaakt en het Aero logo staat ook gewoon nog vermeld tussen de speakers.
De stickers op de achterkant met warning etc. hebben voor mij geen toegevoegde waarde en mis ze totaal niet.
Ik hoef gewoon geen cab die lelijk is en onder de smerigheid zit en waarvan het artwork niet meer volle 100% mooi is, dat is voor mij gewoon een doorn in het oog 😉
Heb hier iedergeval wel een Aero city pdf bestand van left en right, maar de kleur blauw is lichter van kleur.Misschien dat ik hier nog iets mee kan doen.
Mijn New Astro art is iedergeval wel klaar :)

Meningen zijn altijd welkom en soms doe ik er ook iets mee, he Goatboy :roll: (coin astro)
 
goatboy":1ps6ag86 said:
almighty":1ps6ag86 said:
Meningen zijn altijd welkom en soms doe ik er ook iets mee, he Goatboy :roll: (coin astro)

:?:
Congrats, Erg mooi! Maar waarom heb je de coin reject button wit gespoten? Ik persoonlijk zou wel de sideart missen. Dat maakt het helemaal compleet.

coin reject ook zwart gespoten bij de NAC.
 
Vandaag heeft m'n vrouwtje aangeboden de Aero naar boven te tillen, heb nog wel even gemeld dat het geen wasmand is die naar boven moet.
Maar ze stond erop en dat is echt houden van 8),dan te bedenken dat zij nog kleiner is als ik :lol:


staan mooi naast elkaar he.. :roll: (meten is weten)
img3382.jpg

img3383.jpg
 
damn, thanks voor de foto's. Het ziet er echt heel vet uit!
Als de monitor erin zit en ze beide een spelprint draaien ziet het er nog bruter uit. 8)
 
Ziet er wederom erg strak uit, goed werk Marc!! Ik vind zelf ook met art natuurlijk veel strakker, maar in dit geval kan het nog wel even wachten, want de rechterkant zie je sowieso niet en de linkerkant moet je je nek breken om hem te kunnen zien, dus is volgens mij voorlopig wel prima zo. Veel speelplezier ;)
 
Psykick":3c2ncrzu said:
Ziet er wederom erg strak uit, goed werk Marc!! Ik vind zelf ook met art natuurlijk veel strakker, maar in dit geval kan het nog wel even wachten, want de rechterkant zie je sowieso niet en de linkerkant moet je je nek breken om hem te kunnen zien, dus is volgens mij voorlopig wel prima zo. Veel speelplezier ;)
idd, :lol:

Maar met art is altijd mooier en zal zeker ooit eens komen.
Vandaag rest opgehaald en morgen met de rest beginnen en ook even een nieuwe cp besteld voor de Aero (2 player/6 buttons)
 
Psykick":3tjf9ftm said:
Ziet er wederom erg strak uit, goed werk Marc!! Ik vind zelf ook met art natuurlijk veel strakker, maar in dit geval kan het nog wel even wachten, want de rechterkant zie je sowieso niet en de linkerkant moet je je nek breken om hem te kunnen zien, dus is volgens mij voorlopig wel prima zo. Veel speelplezier ;)

Heyo Hassan,

Verslagje van Inser Coin ???? ;)
 
Back
Top