What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Alluminium kleurige T-molding 18mm gezocht

TheAddicT

Arcade Local
Hoi forumers..

Omdat de T-molding van mijn 35 jaar oude super invaders cab in behoorlijk slechte staat is (uitgehard, stukjes afgebroken etc) ben ik op zoek naar een nieuwe. Omdat ik de buitenkant zo origineel mogelijk wil houden zoek ik een t-molding in "geborsteld alluminium kleur", dus geen chroom, maar meer "mat".

Is iemand deze kleur wel een tegen gekomen op een webshop? Ik heb het nog niet kunnen vinden. Tips welkom.

Greetz,
Matthijs
 
Ha.. foto's... sure.. Hier de foto's.. Merk op dat de t-molding plat is en niet bol... Maar tegen een bolle t-molding zou ik geen bezwaar hebben, als de kleur maar ongeveer overeen komt 8)


image_zpsa2373881.jpg
image_zpsca519491.jpg
image_zpsa559c304.jpg


Greetz
Matthijs
 
@Anunaki. Nou dat dacht ik bij de mijne ook.. Maar ik heb in een "bocht" onderaan de cab een stukje losgetrokken, en er zit wel degelijk een T aan... :D En dus ook een gleuf op de kop z'n kant van de zijwanden... Dat zie je net niet op de foto's bij de afgebroken stukjes...
 
Back
Top