What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

al meer nieuws daar vanuit ZTM??

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Hoi Hassan,

Kun je ons een update geven over je museum daar in Zoetermeer?
Mag je het een beter donker maken of moet het licht vol aan??
Gaat het elke dag open of alleen in het weekend?
Wat zijn je plannen voor de openingstijden? ( een museum is niet echt avonds open natuurlijk)

Ben benieuwd wat je allemaal kunt delen, kan mij ook voorstellen dat je veel met ambtenaren te maken krijgt en vele regels.

curious... :arrow:
 
Hey man, zoals je ziet ben ik niet zo heel veel op Nozomi vanwege de enorme drukte rondom het museum. Als je facebook hebt kun je alvast naar de pagina van Nationaal Videogame Museum. Daar plaatsen we al wat teasers etc.
Wat ik hier kan melden is dat we rond half november de deuren zullen openen. We zijn nog volop bezig in ieder geval.
De bedoeling is dat we de hele week de deuren zullen openen, behalve maandag en dinsdag. De tijden zullen tot ca. 18.00 uur zijn. De entreeprijzen worden ook toegankelijker, je kan nu ook voor een uurtje en drie uur bezoeken, natuurlijk ook de hele dag als je wil. Er zullen ook zeker weer weekendevents zijn waar we langer de deuren zullen openen.
Voor de rest zal het veel meer een museaal karakter hebben, maar eentje waar je wel alles kunt spelen. Het wordt te gek!
 
hoi, goed om te horen . ... ik denk dat je het wel goed druk gaat krijgen met de kerstvakantie. succes
 
Klinkt goed man. Teaser laat ook al leuke dingen zien. Ik ben erg benieuwd en ga zeker (vaker) langskomen!

Succes met de laatste loodjes tot de opening !!!
 
Back
Top