What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Akuma's Gameroom

Dit weekend de boel zitten verschuiven, want het oogde niet zo ruim en kreeg er op de oude manier niet nog een flipperkast erbij :P

De Tafelvoetbal neemt enorm veel ruimte in beslag, maar wordt niet veel gebruikt.
Ik heb die nu tegen de muur geschoven bij de Playseat.
In het midden is er nu veel meer ruimte, waar ik de flipperkasten naast elkaar kan zetten + point blank.
En de Vewlix krijgt zijn eigen ruime hoek :)

Het oogt zo veel ruimer en overzichtelijker al zeg ik het zelf :)

DaaNfne.jpg

FMZrg8Y.jpg

MdtXgsA.jpg

8Mzf21S.jpg

Ik ging laatst weer ff GT5 (PS3) spelen in mijn Playseat met Logitech G25 set.
Stoor me behoorlijk aan de zwakke shifter, voelt aan als een speelgoed ding...
Maar ik speel niet vaak genoeg om te investeren in een goede shifter of set, dus ff gezocht naar mods voor de G25 shifter.

Kwam deze tegen:

modcambio_v3_5_logitech_3drap_1.jpg

https://www.3drap.it/product/mod-ca...rbon+Stiker&attribute_sequential-handbrake=No

Ben heel benieuwd of het daarmee leuker is om te schakelen en de levensduur van de mod :)

Deze heb ik gisteren binnen gekregen en gelijk maar geïnstalleerd :)

gkNqzTn.jpg

JtEdjqg.jpg

XCz0DHo.jpg

aMs9DNZ.jpg

En wow, dit geeft echt heel veel weerstand.
Ik heb nu zelfs het gevoel dat het teveel weerstand heeft lol
Maar het materiaal moet nog "ingewerkt" worden en zal na loop van tijd ook slijten, waardoor de weerstand weer afneemt.
Heb nu paar een potjes Daytona USA ermee gespeeld om te testen, ben de weerstand totaal niet gewend en schakelen ging dan ook helemaal verkeerd :P
Hopelijk zal dit wel gewennen en is het na een tijdje leuker om ermee te spelen.
Over paar weken/maanden geef ik hier weer een update.

Mijn zolder heeft kale muren en het begon mij behoorlijk te irriteren hoe schel het geluid was in de game room.
Met name de flipperkasten, als je met zijn drieën staat te flipperen dan kan je elkaar niet goed meer verstaan :S

Ben daarom begonnen om de muren te voorzien van akoestische schuimpanelen:

fWCKplU.jpg

dA8Gwnl.jpg

yLaZQHS.jpg

Moet nog veel muren doen, maar dit 'beetje' helpt al heel veel!

Aanrader voor elke game room naar mijn idee :)

Prima dan. Ik probeer mijn game hok wat leger te ogen omdat ik het erg druk vind. Daarom was ik benieuwd.
Zal qua geluid absorbering wel heel fijn zijn. kleurkeuze is ook goed.

Back