What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Akuma's Gameroom

Psykick":15cwwju3 said:
Vette shizzle!

Ik heb nog wel een Sega racer die ik als projectcab ga aanbieden voor ombouwprojecten, zoals die van Flay.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst iig :)
Akuma2000":15cwwju3 said:
Thanks! Ik heb voorlopig helaas te weinig tijd om aan zo'n project te beginnen :(
Ik hou in de gaten of er een goede Daytona of Sega Rally cab wordt aangeboden :)

Als je aan een gelijkaardig ombouwproject zou willen beginnen laat je maar iets weten wanneer je vragen of hulp nodig hebt.
 
Thanks! Ik heb een 5 + 2 meter LED strip erachter geplakt.
Tis een RGB LEDstrip met controller, kan dus van kleurtjes veranderen, brightness, verschillende modes, aan en uitzetten :)

Is die webshop van jou? Leuk spul. Zal is kijken, want die ledstrip achterop is wel heel mooi.
Ik heb een zwart/witte Vewlix, en dan Wit licht zou wel mooi zijn.
 
flay":q7fgq6n8 said:
Als je aan een gelijkaardig ombouwproject zou willen beginnen laat je maar iets weten wanneer je vragen of hulp nodig hebt.

Dank je wel, ik hou het in mijn achterhoofd 😉


Da Dude":q7fgq6n8 said:
Is die webshop van jou? Leuk spul. Zal is kijken, want die ledstrip achterop is wel heel mooi.
Ik heb een zwart/witte Vewlix, en dan Wit licht zou wel mooi zijn.

Yes, de 5 meter RGB LED strip komt overigens niet uit mijn shop, ik had deze bij zo'n dagdeal gekocht voor 25 euro.
Dat was een goede deal (wel minder LEDs per meter dan die ik zelf verkoop, maar daar is de prijs dan ook naar).
 
De fans in de Vewlix maken echt takkeherrie.
Als geluid zacht staat, hoor je de ventilatoren gewoon erboven.

Achter zitten 2x 60mm fans van Panasonic die je zowat een sonic boom geven:

qKOvQ1v.jpg



Er gaat 12v door de draadjes, ideaal dus, dan kan ik gewoon PC fans erin zetten :).
Eraf geknipt een molex stekkertje erop:

Mf0RVW3.jpg


Heb dan gelijk een extra molex stekkertje vrijgehouden, mocht de boel toch te warm worden, kan ik ergens nog een fan eraan sluiten.

Deze Noctua 60mm fans voor in de plaats gezet, goede CFM en muisstil:

OCIcwAV.jpg



Beide fans op hun plekjes:

NHnDIy6.jpg



Zo is het al echt een stuk stiller!!!

Maar achter het scherm zitten nog twee 80mm fans die ook nog een kabaal maken :(

Deze dus:

MZg9hua.jpg


Ik kan daar niet goed bij en de draden zijn ook doorgetrokken naar voren, kan deze dus volgens mij niet vervangen zonder het hele scherm eruit te halen.
Ik denk dat ik me daar niet aan ga wagen, tenzij iemand hier ervaring mee heeft en dit goed te doen is?


Zo heb ik overigens de LED strips geplakt:

Z3wNBkV.jpg
 
Jinxz":3o01bw47 said:
Nu heb je waarschijnlijk helemaal geen trapleuning meer over. Foosy is groot.

Bij het ophalen kwamen we erachter dat ook zonder de poten gemonteerd, het niet in mijn auto pastte :P
Toen echt alles gedemonteerd, dus poten eraf, alle poppen los en stangen eruit, bovenkant (met glasplaat) los van onderkant.
En toen zo in mijn auto gepropt (stoelen helemaal naar voren, kon nauwelijks rijden en Lesley met zijn 1,93 meter zat in een feutus houding hahaha).

Zo helemaal uit elkaar kon het redelijk gemakkelijk de trappen op, na Daytona valt alles nu wel mee xD

Dr Doggystyle":3o01bw47 said:
ziet er leuk uit zo een tafelvoetbal, vroeger flink gespeeld.
wel leuk om zoiets nog een keer te scoren

Op de middelbare school speelde ik bijna elke pauze, super veel plezier aan beleeft.
Moest daarom ooit zo'n tafel zelf hebben :)
Gisteren gelijk paar potjes gespeeld, weer als vanouds super leuk!
 
Hehehe het zijn "Star Wars Candy Bowls", heb ze via Amazon besteld:

cv91ycl.jpg




Van mijn Vewlix wordt ook goed gebruik gemaakt:

CaZfDd0.jpg

Verliezer gaat eruit! :D
 
Waahahahaa je herkent hem alleen al van zijn achterhoofd/kapsel x'D
Volgens mij kon ie deze avond de Blanka van Lesley nog niet verslaan iig hahaha
 
:D

Ik zit wel te twijfelen of ik de Vewlix ook naar boven moet verhuizen.
Of nog een cab erbij voor boven...

Laatst had ik een feestje bij mij thuis, zaten de helft beneden en de andere helft boven, is gezelliger als iedereen boven is :)
 
Back
Top