What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

"Akuma" balltop

cthulhu

Bullet Dodger
Geïnspireerd door sombetzki's 3D print balltop(ic), bedacht wat ik met m'n oude gare balltops wilde gaan doen.
Ik ben voor de lol met m'n airbrush bezig geweest. In de eerste instantie wilde ik een balltop schilderen in de stijl van Terry Bogard uit Fatal Fury, rood met een witte ster...helaas mislukte er het één en ander en moest ik het ontwerp veranderen. Weer teruggrijpend op sombetzki's topic kwam ik op het idee om ruderudie's ontwerp te gaan gebruiken aangezien daar ook rood in zat en ook simpelweg omdat het een kickass ontwerp is.

Het resultaat:

Akuma%252520Balltop.jpg

Naar mijn mening verre van perfect aangezien het een redelijk gare balltop betrof. Misschien dat ik er nog eentje ga maken, maar dan toch het originele idee van rood met een witte ster.
 
flay":1bfprc6k said:
Ik vind het heel geslaagd :!:

Thanks, ik ben vaak zeer kritisch op dingen die ik zelf heb gedaan/ gefrutseld.

Da Dude":1bfprc6k said:
mooi, maar blijft die verf wel zitten na een paar avondjes gamen?

Thanks. Geen idee, maar ik denk het wel. Ik heb meerdere lagen blanke lak van de Action aangbracht en dat spul is zo ongeveer apocalyps proof. Ik gebruik het voor m'n miniaturen en heb deze balltop al een paar keer laten stuiteren zonder schade. De lak kan dus tegen stoten, maar nu nog nagaan of de lak ook tegen vaak aanraken kan. Ik zal hem wel op m'n shmup cab zetten en kijken wat ervan overblijft na intensief gebruik. Niet dat het mij echt veel boeit, want ik wil hier geen commercieel gebeuren van maken...dan gaat de lol er al snel van af.
 
cthulhu":1n90m9oy said:
Niet dat het mij echt veel boeit, want ik wil hier geen commercieel gebeuren van maken...dan gaat de lol er al snel van af.

Jammer, ik wilde net een bestelling van 1500 stuks plaatsen :mrgreen:
 
Ha, dat gaat echt niet gebeuren...of je moet willen wachten tot het jaar 2030 ofzo tot ze allemaal af zijn. Ik verlies snel m'n interesse in het maken van dit soort frutsels als het een lopende band werkje wordt. Eigenlijk hetzelfde voor mij als het schilderen van een Warhammer 40K leger...heb in 20 jaar nog nooit een leger afgeschilderd...
 
Back
Top