What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Akihabara's Arcade Shops

Ken

High Score Hunter
Hier een paar foto's van G-Front en TRY! Shop.
Ik heb ook enkele foto's van MAK!, de derde arcadeshop van Akihabara.
In deze shops vindt je alles op het gebied van arcadestuff, van complete cabinets, tot oude Capcom CPS-1 boards en een schandalig aantal MVS titels, zoals je zelf kunt zien.
Als je zelf op zoek bent naar arcadeboards, doe dan je verzoeken in de community store, dan ga ik op zoek!

Als binnenkort alle oude foto's weer online staan kan je verder 'droolen;, er staan er behoorlijk wat meer bij van shops door de jaren heen.

Ik zou graag de andere foto's willen zien, lijkt me erg leuk! =D
Nog even afwachten dus.. Meld het wel even als ze er staan, Ken!

He Ken heb je ook nog filmpjes van de rest van de shop? Helaas werd je volgens mij direct verliefd op die cp in de vitrine, daar bleef het een beetje haken 😉 .

Ik had destijds nog een Naomi cab en ik zocht me scheel naar die NNC panel inderdaad...uiteindelijk niet gekocht omdat het verschepen van zo'n doos ook weer kosten met zich meebracht en andere dingen nog voorkeur hadden.

Nieuwe video staat online mensen, deze keer is Gfront aan de beurt, MAK! doen we nog eens over van de week met een nieuwe video.

die filmpjes zijn wel lachen zou meer van die mvs selectie willen zien, die cps2 borden verzameling is gewoon belachelijk zoveel echt te sick.

ook benieuwed of het een duure winkel is of de mvs mad cheap zijn daar.

Back