Hmm.. ik weet niet of ik hier nu blij mee moet zijn of niet:
http://blogs.sega.com/usa/2010/01/28/after-burner-climax-takes-off-this-spring/
Ik was altijd heel blij met het feit dat m'n Afterburner Climax uniek was, omdat er geen console of pc port voor beschikbaar was. Straks dus wel beschikbaar, op snellere hardware, en in HD..
Maar.. ga ik 'm kopen op XBLA?.. ehh.. ja
Ik ben tenslotte een Afterburner fan!!
Ben wel erg nieuwsgierig naar de port.
http://blogs.sega.com/usa/2010/01/28/after-burner-climax-takes-off-this-spring/
Ik was altijd heel blij met het feit dat m'n Afterburner Climax uniek was, omdat er geen console of pc port voor beschikbaar was. Straks dus wel beschikbaar, op snellere hardware, en in HD..
Maar.. ga ik 'm kopen op XBLA?.. ehh.. ja
Ben wel erg nieuwsgierig naar de port.