What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Afterburner Climax op XBLA en PSN

cageman

Administrator
Staff member
Joined
May 27, 2009
Messages
5,044
Reaction score
0
Hmm.. ik weet niet of ik hier nu blij mee moet zijn of niet:

http://blogs.sega.com/usa/2010/01/28/after-burner-climax-takes-off-this-spring/

Ik was altijd heel blij met het feit dat m'n Afterburner Climax uniek was, omdat er geen console of pc port voor beschikbaar was. Straks dus wel beschikbaar, op snellere hardware, en in HD..

Maar.. ga ik 'm kopen op XBLA?.. ehh.. ja :-) Ik ben tenslotte een Afterburner fan!!

Ben wel erg nieuwsgierig naar de port.
 
Dit was vorig jaar, eind december al bekend. Wanneer hij uit is, gaat mij n xbox360 in de NAC ;-)
 
Eerst maar eens kijken of ze de port niet verneukt hebben. Is ze bij outrun 2 ook gelukt, ookal was ik daar in eerste instantie ook aardig lyrisch over.
 
Ik kwam op een xbox tracker trouwens een torrent tegen voor afterburner climax voor gebruik met de JTAG exploit crap. Torrent is nog niet gedelete, is ie echt al gelekt of is dit toch een fake?

Blijkbaar geripped van een 360 met partnernet access, lijkt echt in ieder geval.
 
Back
Top