paragonbelial
Cabinet Dweller
- Joined
- Nov 6, 2011
- Messages
- 116
- Reaction score
- 0
Beste medeforummers,
Ik vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn met deuropeningen ? Ik las dat de cabinet 75 cm breed is en mijn deuropening is 80 cm dus dat zou moeten passen zonder disassembly.
Ik vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn met deuropeningen ? Ik las dat de cabinet 75 cm breed is en mijn deuropening is 80 cm dus dat zou moeten passen zonder disassembly.