ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Omdat ik mijn Aero horizontaal wil zetten een dezer dagen, zou ik graag van mensen hier die dat al eens hebben gedaan horen of daar nog nuttige tips en trucs voor zijn. Of uberhaupt een soort stappenplan zodat ik niks mol of onnodig veel risico neem.
Wie heeft er ervaring mee?
Wie heeft er ervaring mee?