What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Aero City monitor kleuren

Pat7o

TATE Mode Pilot
ik heb een probleem met het afstellen van de kleuren op deze monitor wanneer ik mijn consoles (xbox/ps2) aansluit. kleuren zijn flets. ben al twee avonden aan het tweaken maar krijg ze niet naar wens.
op mijn new astro lopen de consoles perfect.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
kan niet de monitor zijn, want de PCB's die Ronnie er bij hem op draaide hadden mooie kleuren.
 
De cab is waarschijnlijk beledigd omdat je er consoles aan hangt. :) Misschien heeft het te maken met het feit dat de monitor 15 khz only is? Anybody?
 
goatboy":3d0szihb said:
De cab is waarschijnlijk beledigd omdat je er consoles aan hangt. :) Misschien heeft het te maken met het feit dat de monitor 15 khz only is? Anybody?

:) goed mogelijk! misschien dan toch maar een cave cab van maken...

maar mijn 1e intentie was toch om hier mijn console shmup cab van te maken, dus moet dit toch wel zien op te lossen.
 
Misschien is het een goed idee om je Blast City voor consoles te gebruiken. Tri-sync heeft zo z'n voordelen.

Even een vraagje tussendoor. Wat voor aansluitingen zitten er in een Blast cab eigenlijk. Jamma en JVS allebei? En is het auto tri-sync of moet je dit handmatig jumperen?
 
goatboy":23p13bgk said:
Misschien is het een goed idee om je Blast City voor consoles te gebruiken. Tri-sync heeft zo z'n voordelen.

Even een vraagje tussendoor. Wat voor aansluitingen zitten er in een Blast cab eigenlijk. Jamma en JVS allebei? En is het auto tri-sync of moet je dit handmatig jumperen?

ja, dat zou eventueel kunnen.
Jamma en JVS, mijn Blast moet je jumperen, maar er zijn ook Blasts die auto sync zijn.

- edit - niet alle blasts hebben en jamma en jvs overigens...
 
Jamma en JVS dus, Wow! Bijna te mooi om waar te zijn. Perfecte cab dus om alles op te testen.
 
hmmm...ik denk dat ik me vergist heb over de en jamma en jvs..
heb t nog is nagekeken, maar volgens mij geen jvs standaard....

krijg nu gelukkig wel de kleuren goed op mijn Aero; had een aantal potjes over het hoofd gezien.
:oops:
 
Is waarschijnlijk jamma met extra jvs voeding plugs voor naomi etc. net als bij de Egret3 en Atomiswave SD. Hebt dus waarschijnlijk nog i/o boards nodig voor controls en geluid als je jvs wilt runnen.

Goed dat je 'aero' kleuren in orde zijn nu. :)
 
goatboy":1g5oaxck said:
Is waarschijnlijk jamma met extra jvs voeding plugs voor naomi etc. net als bij de Egret3 en Atomiswave SD. Hebt dus waarschijnlijk nog i/o boards nodig voor controls en geluid als je jvs wilt runnen.

Correct!
8)
 
Back
Top