ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Mijn aero geeft nog steeds 2 zwarte kaders onder en boven, beeld is niet helemaal gevuld. Ik heb eens iets over een stekker gelezen hier, maar kan dat niet meer vinden. Wie kan mij precies vertellen hoe ik dit nu oplos? Heb nu weer tijd en zin om alles in orde te maken, dus dit probleem wil ik in ieder geval snel oplossen.