What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Advies gevraagd!

Mildoe

Puzzle Mastermind
Reaction score
0
Hey hallo,

Ik ben van plan om een HD TV te gaan halen, maar aangezien de prijzen redelijk wat verschillen, vroeg ik me af of het nou waard is om voor een 1080P te gaan ipv 720P....

Ik bedoel, als ik een 1080P tv haal, die is ook in staat om een normaal 720P signaal op het beeld te toveren zoals het hoort? That's all I want to know..

Ja 1080p is wel preferabel, al moet ik zeggen dat als het het niet per se waard is om daar duizend euro extra voor te betalen als je ook gewoon 1080i erop hebt zitten.

1080i zit standaard op alle 720P tv's?

Ik wil deze donderdag een gaan halen...de prijs tussen 720 en 1080p, zelfde grootte is denk ik zo een 400 euro ofzo?

Hmmm, na veel zoeken.....wikken en wegen heb ik maar besloten om de Panasonic TH-42PV60E te gaan halen...Nog iemand die een weerwoord heeft over dit scherm?

Gaarna uw reacties!

thnks, iemand nog ervaring ermee hoe dit scherm zich houdt op het gebied van gamen?

Mildoe":1amqav5p said:
thnks, iemand nog ervaring ermee hoe dit scherm zich houdt op het gebied van gamen?

Heb de 37" versie al meer dan een half jaar en ben uitermate tevreden. Zeker vergeleken met LCD is plasma de vele malen betere keuze.

Mildoe":3o8sm1bi said:
Hmmm, na veel zoeken.....wikken en wegen heb ik maar besloten om de Panasonic TH-42PV60E te gaan halen...Nog iemand die een weerwoord heeft over dit scherm?

Gaarna uw reacties!
Luister ouwe, dat is het vorige model.
Je moet de 70 hebben. Er is ook nog een iets cheapere 7.
Ik zeg, haal die 70. Laatst uitgeroepen tot beste tv ofzoiets.
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/sho ... vergelijk/

hd ready vs full hd. Ik zeg, haal hd ready. Over een poos dan zijn die full hd toestellen misschien wel cheaper en dan kan het altijd nog. Die hd ready toestellen vs full hd, tja je ziet het wel. maar hoeveel full hd ben je van plan?
ga je veel blu rays kopen? ps3 hd dvd? neem je digitale tv met hd kanalen?

oh ja, thanks D. Maar ik heb inderdaad die 70 gehaald :)

bedankt voor het waarschuwen....ik krijg de tv woensdag thuisbezorgd!

Back