Eindelijk heb ik nu ook m'n eigen plek op m'n 26e jaar. Een 4 kamer (eigenlijk 5 kamer als je de eetkamer meetelt) appartement in Heiloo. Ik mis alleen nog wat gordijnen, een bureaustoel (ik gebruik nu een houten eetkamer stoel) en andere eetkamer stoelen.
Het kantoor met m'n overdreven grote bureau :roll:
Een nieuw toetsenbord + printer staan ook nog op m'n lijstje.
Gameroom, jammer van die leidingen... Maarja.
Eetkamer:
Woonkamer:
Het kantoor met m'n overdreven grote bureau :roll:
Een nieuw toetsenbord + printer staan ook nog op m'n lijstje.
Gameroom, jammer van die leidingen... Maarja.
Eetkamer:
Woonkamer: