What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Addict's (huur)appartement

addict

Cabinet Dweller
Eindelijk heb ik nu ook m'n eigen plek op m'n 26e jaar. Een 4 kamer (eigenlijk 5 kamer als je de eetkamer meetelt) appartement in Heiloo. Ik mis alleen nog wat gordijnen, een bureaustoel (ik gebruik nu een houten eetkamer stoel) en andere eetkamer stoelen.

Het kantoor met m'n overdreven grote bureau :roll:
DSC00007.jpg

Een nieuw toetsenbord + printer staan ook nog op m'n lijstje.
DSC00006.jpg

Gameroom, jammer van die leidingen... Maarja.
DSC00008.jpg

DSC00009.jpg

DSC00010.jpg

DSC00011.jpg

DSC00012.jpg

Eetkamer:
DSC00013.jpg

Woonkamer:
DSC00014.jpg

DSC00015.jpg

DSC00016.jpg

DSC00017.jpg

Gefeliciteerd, Mag je trots op zijn dude! Ziet er allemaal strak uit. Zulke cabs had ik niet op m'n 26e. :) Doet me denken aan de tijd toen ik ook nog geen kinderen had. :P

Ziet er mooi en keurig uit .
Ook alles lekker strak en nergens geen rommel, heerlijk!

Congrats, mooie cabs heb je daar. Ben ik wel een beetje jaloers op.

Vette shit man, ziet er idd allemaal netjes en opgeruimd uit, my style hehe
En jeez man een N64 met Doctor V64 echt bizar, heb ik vroeger veel lol aan beleefd, maar gingen naar God bij de vleet die dingen, hoop dat die van jou het nog doet. Anyways fucking nice setup en keep on rockin'

Congrats met je eigen toko! Ziet er inderdaad netjes en clean uit ..

Nu nog wat vette (game)art op de muren en je bent klaar :)

Bedankt allemaal. :)
Wat vinden jullie? Arcade posters ook in de woonkamer? Al m'n vrienden zeggen dat ik het gescheiden moet houden, dat ik nu volwassen moet worden. :?

Mooi appartement!
De twins staan goed naast elkaar :)

En mensen die denken dat bepaalde hobby's (lees: games, comics, anime, etc. etc.) opeens niet meer mogen wanneer je volwassen bent, zijn raar.

Ik hou het zelf ook wel gescheiden, maar dat is gewoon omdat ik niet perse door heel mijn huis posters hoef.

addict":2ffdi85d said:
Bedankt allemaal. :)
Wat vinden jullie? Arcade posters ook in de woonkamer? Al m'n vrienden zeggen dat ik het gescheiden moet houden, dat ik nu volwassen moet worden. :?

Je moet aan de muur dingen hangen die je mooi vindt, en waar je graag naar kijkt (en dus niet je schoonmoeder :lol: ). Volgens mij valt Arcade art daar onder. Gewoon doen dus. Bovendien, anderen mogen best wel zien dat je een bijzonder mens bent met een bijzondere hobby.

Art aan de muur is erg persoonlijk vind ik. Ik kan het op zich wel waarderen, maar zelf zou ik niet te veel in mijn woonkamer hangen. Bovendien is het een groot verschil of je samenwoont of niet, omdat je dan ook nog rekening moet houden met de voorkeuren van je wederhelft. Ik ben al lang blij dat ik een cab in mijn woonkamer heb en dat dat geaccepteerd wordt, ik heb gelukkig een ruimdenkende vriendin. En kan zelf goed voet bij stuk houden hehe..........

Ben het wel met een aantal mensen eens dat je dingen subtiel moet houden. Vrouwen houden nu eenmaal niet echt van die shit.. ik heb in mijn woonkamer, afgezien van de consoles naast de tv, niks staan/hangen wat met gaming te maken heeft.

Maar goed, de keuze is aan jezelf!

Leuke oplossing :) Zo hoef je tenminste niet alles apart te mounten aan de plaat.

Ik neem aan dat je er een j-pac bij gaat gebruiken? Of ga je het anders doen?

addict":kyionuah said:
Yep, en soft15kHz ipv een ArcadeVGA. Hopelijk gaat het werken :)

Soft15K is leuk voor de standaard resoluties, maar als je het net anders wil afregelen is Powerstrip echt noodzakelijk. Heb nu een 32 inch breedbeeld VGA-monitor in mijn woody die draait op 800x450@60 of 1024x576@50. Vooral de 800x450 resolutie was niet goed te krijgen met soft15K. Powerstrip heeft ook het voordeel dat je alle parameters kan wijzigen terwijl je naar het plaatje kijkt.

Back