What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Abc123, dertiggggggg!!

RoOd

Shmup Veteran
Joined
Sep 18, 2005
Messages
1,260
Reaction score
0
Location
Haarlem
Hier wordt je toch spontaan blij van:

2e8aceec063c03a00946f50a477e5bac.jpg

Gefeliciteerd!!!
 
Bedankt allen,

Ik had echt een geweldig verjaardag! Mijn ouders gezien, bezoek gehad en lekker gegeten. Op naar de 40!
 
Da Dude":a5oghos3 said:
Op naar de 40. Man dat is voor mij in mei al. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF


Gewoon blijven ontkennen, werkt prima.
 
RoOd":3jzk4e0e said:
Da Dude":3jzk4e0e said:
Op naar de 40. Man dat is voor mij in mei al. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF


Gewoon blijven ontkennen, werkt prima.

Elk jaar weer 39 worden hahahaha, ik heb er NOG :P niet zo'n last van
 
Wie heeft het over 39? 23 is het nieuwe 40, of zoiets.
 
Dan ben ik met mijn 42 jaar echt ultra hip!
 
Back
Top